Ivy net overleden, vandaag Piper HD/Artrose geconstateerd

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Wat een narigheid, en idd onbegrijpelijk van een ervaren fokker!
Gelukkig is ze dan bij jullie terrecht gekomen!
Heel veel succes en sterkte!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:( Wat erg..................... sterkte hoor, hopelijk komt het weer helemaal goed met Piper.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karlien »

Sterkte!
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Vreselijk :(
Heel veel sterkte :blondpootje:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
sonja1

Ongelezen bericht door sonja1 »

1 van mijn honden, is geen labrador maar een berner is nu 3 jaar en er is op 7 maanden hele zware HD geconstateert.

Ik heb veel dingen geprobeerd voor ze beetje goed kon gaan en dacht het gevonden te hebben met hills jd, toen ging ze al stukken beter dan daarvoor maar moest nog altijd regelmatig metacam krijgen

Maar ze kreeg een allergie van deze brok en moest volledig op kvv, kreeg voor de allergie een kuur die haar zou aansterken en moest visolie bijgeven deze produkten zouden ook baad hebben voor haar HD en sinds paar weken merk ik dat ze nog beter loopt nu dan met de hills jd, haar algemene toestand is enorm verbetert en ze heeft al weken geen pijnstillers meer nodig

Ze is eigenlijk zoveel sterker nu

Ik moet wel zeggen dat ik 3 a 4 keer per week ga zwemmen met haar maar echt lang is dat niet, misschien elke keer 15 min of zo

Misschien heb je hier wel iets aan
jolandatb
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door jolandatb »

Heel veel sterkte....
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Sterkte toegewenst en een dikke :groteknuffel: voor Piper.
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

Hoe is het nu met Piper en met jou?
Labradorbeertje

Ongelezen bericht door Labradorbeertje »

Marga " hoe is het nu met Piper en met jou "

We zijn een paar weken verder nu, en het lijkt iets beter te gaan.
We hebben een orthobed gekocht en de amicure Mobility lijkt toch iets aan te slaan, ze krijgt nog wel carporal 100 mg per dag.
Doen fysio oefeningen met haar achterpoten, manlief gaat soms met haar zwemmen.
Ze lijkt iets vrolijker en kan wat beter lopen.
Soms zakt ze door haar rechterachterpoot , en dan moet ik wel slikken hoor,
vind ik zo zielig hè .

Ondertussen ben ik zelf beroofd van m,n schoudertas, met echt alles erin, dus dat was een vreselijk gedoe om alles opnieuw aan te vragen , nieuwe deursloten , autosloten, enz.en dan nog je woede.
Is er een jongetje achterop de auto gebotst , hij keek niet uit, gelukkig liep
het goed af.
Moet ik zelf naar de pijn poli , want kon haast niet meer lopen, heb instabiele wervels enz.
Helaas kan ik nu niet meer stevig een uur lopen met Piper , want dat was wel goed voor m,n rug.

Onze lieve, lieve, Ivy 's dood heb ik niet eens echt verwerkt, want er is iedere keer andere ellende.

Maar ik wil me niet zielig voordoen hoor, we gaan gewoon door, zetten de schouders eronder, en knuffel Piper 's donshoofdje.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:shock: Het een na het ander. Pffff nu maar hopen dat het vanaf nu rustiger zal zijn voor je. En dat Piper niet teveel klachten zal hebben. :allright: Sterkte hoor.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Goh, wat een ellende achter elkaar.
Veel sterkte met alles. :goodluck:
Afbeelding
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Hopen dat het nu wat minder word met al die ellende :(

Beterschap piper! :braaf:
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door vesta »

Laten die fokkers in vredesnaam gewoon eerlijk zijn, en de boel niet zo bedriegen !!!!!!

Hoi Ik lees nu pas dit verhaal. Bovenstaande zin heb ik toch mijn vaagtekens bij het is een herplaatser heb je haar direkt bij een fokker vandaan? Zo ja wat zegt die van dit verhaal dan? ik vind het prachtig dat jullie alles willen doen voor dit beestje maar ik kan me niet voorstellen als hij bij een erkende fokker vandaan komt dat die een hond met zware H D herplaatst zonder iets hierover te zeggen.
Ik heb als fokker ook wel eens moeten herplaatsen maar de mensen krijgen dan ook de reden waarom. Nu lijkt het dat je alle fokkers veroordeeld. Zo komt dit op mij over. Nogmaals ik vind het super dat jullie gaan voor dit hondje Hij heeft een goed huisje bij jullie maar om alle fokkers zomaar te veroordelen nee dat kan niet vind ik.

Wil
Labradorbeertje

Ongelezen bericht door Labradorbeertje »

vesta schreef:Laten die fokkers in vredesnaam gewoon eerlijk zijn, en de boel niet zo bedriegen !!!!!!

Hoi Ik lees nu pas dit verhaal. Bovenstaande zin heb ik toch mijn vaagtekens bij het is een herplaatser heb je haar direkt bij een fokker vandaan? Zo ja wat zegt die van dit verhaal dan? ik vind het prachtig dat jullie alles willen doen voor dit beestje maar ik kan me niet voorstellen als hij bij een erkende fokker vandaan komt dat die een hond met zware H D herplaatst zonder iets hierover te zeggen.
Ik heb als fokker ook wel eens moeten herplaatsen maar de mensen krijgen dan ook de reden waarom. Nu lijkt het dat je alle fokkers veroordeeld. Zo komt dit op mij over. Nogmaals ik vind het super dat jullie gaan voor dit hondje Hij heeft een goed huisje bij jullie maar om alle fokkers zomaar te veroordelen nee dat kan niet vind ik.

Wil
Zo groot hoeft het nou ook niet weer niet hahaha

Waarschijnlijk heb ik het wat verkeerd neergezet, in al mijn frustratie van dat moment. Ik bedoelde die specifieke foksters , op dat moment.
Natuurlijk veroordeel ik alle fokkers niet, mijn eerste labrador had ik van een fokker die niet bij de nlv zat, dat waren leuke, lieve mensen, en Banju was een schat van een labrador, waar ik wel een oogoperatie bij moest laten uitvoeren maar verder geen hd of al die vreselijke zaken mee heb gehad.
Als je mijn eerdere verhalen had kunnen lezen, toen ik in 2007 en 2008 op dit forum zat, zou je me beter begrijpen.
Natuurlijk zijn er goeie fokkers, dat zou niet best zijn...........

Ivy had, en piper heeft een stamboom, piper komt van mooie engelse lijnen, bla bla bla, daar hebben wij niets aan, ze zou VEEL LIEVER GEEN HD EN ARTROSE HEBBEN !!
En ja, we hebben ze van de fokker.
Over de eerste praat ik niet meer. Piper,s fokster is een mevrouw die al 35 jaar labradors fokt en showt, ze staat hoog aangeschreven en we hadden er vertrouwen in. Ze is volgens ons ook een goede fokster, maar als je zoals wij dan met je hond van de DA thuiskomt, dan heb je wel je bedenkingen natuurlijk, dat zou iedereen hebben. Zij zegt overigens dat ze het echt niet wisten.
We zijn met haar in overleg, maar daar ga ik hier verder niet op in.

Mochten wij ooit weer een andere labrador nemen, dan zouden we zeker een fokker kiezen , die heel af en toe een nestje heeft, en weinig honden,
Alle testen willen zien en misschien wel eerst de labrador laten onderzoeken, voor we haar zouden nemen.
Want je bent naief als je denkt dat iedere fokker het even nauw neemt...

Want ook al gaan we voor de " underdog ", het is heel verdrietig, en het kost heel veel geld, ik ben niet getrouwd met Rothschild helaas...........
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

Tsjonge zeg wat een ellende allemaal!
Gelukkig dat Pipertje een beetje goed lijkt te reageren op de amicure M. En heel vervelend dat je zelf ook zo'n pijn hebt en niet meer lekker kunt wandelen.
Hoop van harte dat het de goede kant op mag gaan met jullie allebei.
En ik vind het geen klagen hoor. Het is gewoon de situatie weergeven zoals die op het moment is en dat is niet leuk.
Sterkte met alles!
Plaats reactie