Ivy net overleden, vandaag Piper HD/Artrose geconstateerd

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Jeetje, jullie krijgen een hoop ellende voor jullie kiezen zeg !!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verdriet van Piper maar ook met het rauwproces van Ivy.
Labradorbeertje schreef:Mochten wij ooit weer een andere labrador nemen, dan zouden we zeker een fokker kiezen , die heel af en toe een nestje heeft, en weinig honden,
Alle testen willen zien en misschien wel eerst de labrador laten onderzoeken, voor we haar zouden nemen.
Want je bent naief als je denkt dat iedere fokker het even nauw neemt...
Dit zegt helaas ook niets... In de fokkerswereld draait het (in mijn ogen) op vertrouwen naar elkaar maar ook daar kun je de mist mee ingaan.
En weet je, honden zijn levende wezens en kan altijd iets mee gebeuren maar het zou zo fijn zijn als er dan goed over gesproken kan worden he?
Vaak ligt de schuld ineens bij de koper of ze weten van niets... Het is triest maar gebeurd de laatste tijd iets teveel in labradorland als ik zo eens om mee heen kijk/luister.

Nogmaals veel sterkte met Piper, ik hoop dat Piper snel weer een normaal labradorleven kan hebben.. Jullie hart is er iedergeval groot genoeg voor !!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door vesta »

Heel fijn dat je toch even reageert op mij. ben erg blij dat je toch niet alle fokkers bedoelt. Ik vind het rot voor jullie dat je nu zit met een hond met problemen Het brengt veel kosten met zich mee en nogmaals ik vind het fantastisch dat jullie helemaal gaan voor deze hond Ik wens je dan ook alle succes en hoop dat jullie Piper nog lang bij jullie mag blijven en een gezond leventje tegemoet gaat.

Wil
Afbeelding
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

:groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie