Zwemverbod bij recreatiegebied Het Twiske OOSTZAAN -
De provincie Noord-Holland heeft een zwemverbod ingesteld bij recreatiegebied Het Twiske, omdat er blauwalg is aangetroffen, zo meldt de provincie donderdag. Het verbod geldt voor de locatie Klaas Dobbers Droogte in Oostzaan.
In Het Twiske is blauwalg aangetroffen. Onderzoek moet aantonen welke soort blauwalg het betreft. Tot die tijd mag niemand op die locatie het water in. Op het strand worden waarschuwingsborden geplaatst
Blauwalg in het Twiske
-
Lunatic
- Speurneus

Blauwalg in het Twiske
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
rimanime
- Speurneus

De blauwalg is geconstateerd in de Klaas Dobbers Droogte. Dit is een kleine zwemkom bovenin het Twiske ingang Den Ilp bij het dagkampeerterrein. Alle overige stranden, dus ook de hondenstranden die aan de Stootersplas liggen, zijn (tot nu) vrij van blauwalg en kan je je hond laten zwemmen. Ik heb vanochtend even gebeld 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Lunatic
- Speurneus

Gelukkig maarrimanime schreef:De blauwalg is geconstateerd in de Klaas Dobbers Droogte. Dit is een kleine zwemkom bovenin het Twiske ingang Den Ilp bij het dagkampeerterrein. Alle overige stranden, dus ook de hondenstranden die aan de Stootersplas liggen, zijn (tot nu) vrij van blauwalg en kan je je hond laten zwemmen. Ik heb vanochtend even gebeld
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
rimanime
- Speurneus

SuperLunatic schreef:Gelukkig maarrimanime schreef:De blauwalg is geconstateerd in de Klaas Dobbers Droogte. Dit is een kleine zwemkom bovenin het Twiske ingang Den Ilp bij het dagkampeerterrein. Alle overige stranden, dus ook de hondenstranden die aan de Stootersplas liggen, zijn (tot nu) vrij van blauwalg en kan je je hond laten zwemmen. Ik heb vanochtend even gebeldMaar ik wist dat jij er o.a regelmatig loopt, dus toen ik het vannacht tegen kwam, dacht ik toch maar even plaatsen, je weet maar nooit

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)