Wij hebben travertin tegels, dat is natuursteen een vrij zachte marmersoort. Het lag er al in, toen wij dit huis kochten. Het is niet glad voor de honden. Het enige nadeel is, dat het een poreuze steen is en aangezien Pippi licht incontinent is, trekken de plasjes in de steen. Je ziet het (vlekken) en je ruikt het. Met de stoomstofzuiger die we sinds een half jaar hebben, krijgen we het gelukkig redelijk goed schoon.
Ik heb een grindvloer.Ideaal vind ik het.Ze glijden er niet op uit,hebben goede houvast bij het opstaan en we hebben de vloer laten sealen waardoor er geen haren o.d in kunnen komen.En hij is zomers heerlijk koel.We hebben deze vloer speciaal voor de honden gekozen!!!
ik heb een laminaat vloer,maar het eerste jaar lag er vloerbedekking over heen.
Volgend jaar ga ik verbouwen en dan komt er waarschijnlijk PVC-laminaat te liggen en andersw een echte houten vloer.
Dat moet ik nog even bekijken...(portemonaie moet ook mee werken..)
Wij hebben ook een grindvloer en ook dicht gemaakt (sealen) wij vinden het ideaal daarvoor hadden we plavuizen die waren 's winters veel kouder aan de voeten dan de grindvloer daar loop ik zomer en winter met blote voeten op zonder vloerverwarming en zeker niet glad voor de meisjes
Wij hebben natuursteen. Het is een vrij onbekende steen maar het lijkt kwa structuur op noorse lij. Heerlijke steen en niet te glad voor puppylief dus dat is ideaal
Parket, waar binnenkort hopelijk weer vloerbedekking overheen gaat
Volgend jaar (als we hier dan nog wonen) wil ik een andere vloer, maar weet nog niet wat.
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Tegelvloer in de keuken en berging.
Parket in de woonkamer en hal. In de woonkamer liggen 2 vloerkleden, 1 in de zithoek en 1 in de computerhoek.
Er heeft bijna 4 jaar anti-slip in de woonkamer gelegen. Eerst bijna 3 jaar voor Ciba ivm skeletproblemen en daarna 1 jaar voor Yara.
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008