Puppycursus KC Deventer

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Puppycursus KC Deventer

Ongelezen bericht door delange »

Maandag 7 maart om 19.00u heeft Kenzo :engel: zijn eerste puppycursus!! :wohoo: en dat op mijn verjaardag :Wink: haha.. Leuker cadeau kan niet :D
We hebben er onwijs veel zin in! Zijn al druk aan het oefenen met commando's. De eerste les zal vast alleen maar stoeien en niet luisteren zijn :doof:
Heeft iemand ervaring met KC Deventer??
We kregen een mail met een informatie-brief, allemaal heel erg duidelijk. Ze waren ook ontzettend vriendelijk, dat moet vast goed komen!
En wat groeit Kenzo snel zeg!!
Kon me niet meer voorstellen dat onze Golden Retriever pup vroeger ook zo hard groeide haha..
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Oh wat spannend! Veel plezier:D
Geen ervaring met KC Deventer, wij trainen bij martingausschool Jottem in de Rijp, ook eeeeeeeeeeeeeerug leuke hondenschool waar je naar mijn inziens heel prettig en goed geholpen wordt!
Toevallig hebben wij vanavond examen van de basiscursus :wink:

Het groeien gaat inderdaad ontzettend hard! In het begin had ik echt een pup nast me lopen, maar nu heb ik toch echt al een grote kleine hond naast me lopen :verliefd1:

Genoeg reden om veel fotos te maken dus :D
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

daantjuh85 schreef: Toevallig hebben wij vanavond examen van de basiscursus :wink:
Heel veel succes!! (Y) Gaat vast en zeker goed komen!! Kenzo heeft hier weer de dolle 5 minuten, rennen, rennen, rennen en gek doen haha...
Noa

Ongelezen bericht door Noa »

Ik ben bij de KC deventer een keer wezen kijken bij de jachttraining en ik vond het toen erg leuk en gezellig, dus veel plezier daar.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik heb geen ervaring in Deventer. Maar meestal worden op een KC de trainingen gegeven door goed opgeleide vrijwilligers die het echt voor hun plezier doen. :D

Veel plezier bij de eerste en ook bij de volgende trainingen. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Gisteravond was het dan zover!! Kenzo heeft zijn eerste puppycursus gehad! Dolenthousiast dat ie was.. De hele les.. De commando's, zit en af waar we al goed mee aan het oefenen waren deed ie perfect!! We hebben het volgen geoefend, wat de ene keer goed verliep en de andere keer bleef ie lekker eigenwijs zitten en wilde andere honden uitdagen om te spelen..
Het was super leuk om zo met hem bezig te zijn!! De komende week maar lekker veel oefenen, spelen en nog meer belonen :wink:
Vandaag heeft ie een heerlijke rustdag, bekaf van al het oefenen en de nieuwe indrukken..
We zitten een groep van 10 pups met 2 vrijwilligers (instructeurs), Kenzo is de op één na jongste pup.
Er zit nog een chocolaatje :verliefd1: in de groep, die een maand ouder (en een keer zo groot) is.. Wat groeien ze dan snel zeg!!
Nu op naar volgende week.. Hebben er al weer zin in!!!
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Wat leuk dat je zo genoten hebt! :D

Niets is leuker dan met je hond bezig te zijn. Nu hij klein is, maar ook later als hij een grote kerel is geworden hoor. :wink:
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

A.s. zaterdag is het dan al zover! Kenzo moet examen doen voor G&G1. Heb er zin in!! Dat moet goedkomen! :wink: Wel spannend, maar als pup kunnen ze haast niet zakken..
Dan halverwege juni beginnen we met G&G2 en met de puppyjachttraining!! Hier hebben we ontzettend veel zin in!! :D
Kenzo is nu al dol op apporteren, zwemmen etc.. Op de jachttraining gaan we dit op een speelse manier oefenen, dus dat zal vast helemaal leuk worden!!
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

En Kenzo is geslaagd!! Haha.. we hadden ook niet veel anders verwacht in de puppygroep hoor! Eigenlijk slagen alle pups ;)
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

proficiat! :klasse: :applaus:
delange
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Gefeliciteerd, het begin is er! :feest3:
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

delange schreef:En Kenzo is geslaagd!! Haha.. we hadden ook niet veel anders verwacht in de puppygroep hoor! Eigenlijk slagen alle pups ;)
Gefeliciteerd!

Wij hebben ons opgegeven met Pepper voor zaterdag 18 juni. Moeten de bevestiging nog even afwachten, omdat ze zo ziek was de eerste week wilden we nog even afwachten.

Bevalt KC Deventer? Ik heb wel een heel goed gesprek gehad voordat ik Pepper heb opgegeven. Zal mij benieuwen hoe onze dondersteen het gaat doen :twisted:
Plaats reactie