Ik voel me al veel beter dan eerst! Gelukkig hoef ik ook niet meer naar die nare meneer van de dierenarts. Dat was vervelend zeg.
Mijn baasjes hebben van die roze ronde dingetjes die ze stiekem in mijn eten verstoppen en ik doe net of ik dat niet zie, maar als ze niet kijken, gooi ik die roze dingetjes naast mijn bak, mhuahuaha! Laat ze die zelf maar opeten
Vandaag ben ik naar een plek geweest met heel veel mensen en heel veel winkels. Mijn vriend van de dierenwinkel, Willem de corky, zag ik niet vandaag. Willem deed gisteren een beetje vervelend tegen mij, maar ik sprong ook bovenop hem, was even vergeten dat de winkel zijn huis is...
Daar ben ik heel lief geweest zeiden mijn baasjes.
's Middags ben ik ook nog een stukje gaan lopen. Ik vind het helemaal niet leuk om van de oprit af te gaan of de straat uit, zodat ik het huis niet meer kan zien. Dit laat ik mijn baasjes ook weten door te gaan zitten, maar daar doen ze niks op uit en ik moet toch elke keer mee. Krijg ik wel koekjes, das dan weer een plus.
Als ik de straat uit ben, kom ik ook in een bosje terecht. Mijn vrouwtje heeft daar de riem afgedaan. En ik liep mee! Best wel bang dat ze weglopen van mij, maar gelukkig hebben ze wel op mijn gewacht.
Bij ons staat een circus met een heeeeeeeelllllleeeeee grote tent en heeeeeeeellllllleeeeeeee grote beesten, das eng joh! Mijn vrouwtje liep er zo langs, alsof die grote tent zomaar bleef staan! Pff, daar geloof ik niks van, die tent eet mij vast een keer op als ik erlangs loop. Dan maar weer heel hard achter vrouwtje aan.
Toen ik weer bij de weg kwam, moest ik wel mijn riem weer om, maar eigenlijk vind ik lopen wel een beetje leuk, maar niet tegen mijn baasjes zeggen hoor, ik vind de koekjes ook nog veel te lekker
Ik was bijna bij huis en toen hoorde ik het ineens.... TADUUU TADUUU TADUUU!! Weet je wat dat was? Een grote snelle gele bak op wielen die heel veel lawaai maakte, alsof ze haast hadden. Daar schrok ik wel van hoor en ging Pief Paf Poef heel hard rennen voor mijn baasje uit. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Maar de grote boze wereld vind ik soms nog wel een beetje eng.
Mijn baasjes zijn wel heel erg trots op mij dat ik zo snel meeloop met hen. Ook helemaal los, maar wel waar geen auto's zijn
Tot de volgende keer!
Pootje van Pepper