Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik heb het ook wel een paar keer gehad dat ouders zeggen: die hondjes mag je wel aaien,die zijn heel lief :?
maar daar steek ik dan wel een stokje voor!.. UH UH!! nee niet aaien!!
eerst netjes vragen,je mag nooit zomaar een hond aaien ook al mag het van mamma of pappa 8)
moet je die ouders dan eens zien kijken :mad:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Een tijdje geleden ook zoiets bezopen meegemaakt.Er komt een klein kind van een jaar of 6 met een vaart onze kant op lopen om mijn Sjammai te aaien.Sjammai schrok daar enorm van en kroop achter mij.Dat kind zag er natuurlijk geen kwaad in en bleef Sjammai maar volgen.Ouders??Nergens te bekennen.Totdat Sjammai ineens begon te blaffen (en dat doet ze echt nooit!!)toen kwam er op het gemakje een moeder aangelopen.Ik haar rustig uitgelegd dat ik daar niet van gediend ben en dat er op die manier genoeg bijtincidenten gebeuren omdat Sjammai zich duidelijk in een hoekje gedreven vond,maar wat was haar reactie:Moet je maar geen Labrador willen hebben,die willen kinderen nou eenmaal aaien"!!!Daar zak je broek toch van af zeg?!Sneu voor die kinderen die door de onnozele houding van de ouders gebeten worden door een hond.En wiens schuld is het dan altijd als dat gebeurd.......?
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Tsjonge jonge... Ik snap dat ook niet... Meestal wordt het me toch wel netjes gevraagd, maar dit heb ik nog niet meegemaakt...

Enneh den kerl hef het good wies kats kapot (zo even op z'n plat)
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

sjonge ,moet toch niet gekker worden!

gelukkig zijn er mensen die het wel goed doen. Helaas zijn die er alleen maar weinig...
Ik had juist een tijdje terug het tegenover gestelde.
Een moeder en haar kindje van anderhalf,helemaal weg van die twee van mij, kwamen naar ons en toe en moeder zei al meteen tegen het kleine kindje,die al wilde gaan aaien, "nee,eerst netjes vragen" en zij vroeg of zij en haar kindje mochten aaien.Ze ging er op haar hurken naast zitten,hield haar kindje om het middel vast en samen aaiden ze zachtjes over jesse en kiaora en ondertussen bleef ze herhalen wat wel/niet mocht...En dat terwijl het kindje dus anderhalf was...Ze hield ook echt mijn honden mee in de gaten en haar kindje...was echt top!
En zo zou iedereen het moeten doen,want tenslotte is het "jong geleerd,oud gedaan"!
En je voorkomt er zoveel mee...
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

tja hoe zal ik het zeggen ie hebt leu en buutnleu :knipoog: idd erg dom zoals wij zouden zeggen wat nen domme tukker :mad: maar dom wean heendert nich ' t wördt pas slim a-j ' t zölf nich in de gaten hebt :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ElisabethErnstDave schreef:tja hoe zal ik het zeggen ie hebt leu en buutnleu :knipoog: idd erg dom zoals wij zouden zeggen wat nen domme tukker :mad: maar dom wean heendert nich ' t wördt pas slim a-j ' t zölf nich in de gaten hebt :wink:
en daar lopen er heel wat van rond helaas :D :wink:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

ElisabethErnstDave schreef:tja hoe zal ik het zeggen ie hebt leu en buutnleu :knipoog: idd erg dom zoals wij zouden zeggen wat nen domme tukker :mad: maar dom wean heendert nich ' t wördt pas slim a-j ' t zölf nich in de gaten hebt :wink:
Oh heerlijk he dat Twentse dialect. :lol:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Anjess schreef:Een tijdje geleden ook zoiets bezopen meegemaakt.Er komt een klein kind van een jaar of 6 met een vaart onze kant op lopen om mijn Sjammai te aaien.Sjammai schrok daar enorm van en kroop achter mij.Dat kind zag er natuurlijk geen kwaad in en bleef Sjammai maar volgen.Ouders??Nergens te bekennen.Totdat Sjammai ineens begon te blaffen (en dat doet ze echt nooit!!)toen kwam er op het gemakje een moeder aangelopen.Ik haar rustig uitgelegd dat ik daar niet van gediend ben en dat er op die manier genoeg bijtincidenten gebeuren omdat Sjammai zich duidelijk in een hoekje gedreven vond,maar wat was haar reactie:Moet je maar geen Labrador willen hebben,die willen kinderen nou eenmaal aaien"!!!Daar zak je broek toch van af zeg?!Sneu voor die kinderen die door de onnozele houding van de ouders gebeten worden door een hond.En wiens schuld is het dan altijd als dat gebeurd.......?
Die had ik nog niet gehoord. Wat een muts die moeder :roll:
Buttymcfly

Ongelezen bericht door Buttymcfly »

Ik heb mijn kinderen geleerd als ze n hond willen aaien om het eerst aan mij (of mn man) te vragen , dan aan de baas , en dan ook nog aan de hond. Als t alle3 een ja is dan pas mag je aaien. En nooit n hond aaien zonder z'n baas hoe lief hij of zij er ook uitziet zelfs niet een bekende hond.

Maar idd er zijn genoeg mensen die t allemaal wel vinden meevallen enzo terwijl ze niets van n hond afweten.
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

roef schreef:
en daar lopen er heel wat van rond helaas :D :wink:
ik ken ze niet! :D :D maar wat een druif zeg die man. Of is het druuf?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Tsja, mij is toen Lina een pup was veel gevraagd: Mevrouw mag ik die even aaien???

En ik: Liever niet hoor.......... (om geen ongebreideld opspringen aan te leren he)

Dus nu denkt dus de halve buurt dat Lina vals is. :twisted: Vandaar haar bijnaam: Vals Loeder. :lol:

Mensen snappen niet dat honden geen aaibare speeltjes zijn. :( Zo leren kinderen ook hele foute dingen aan. :cry:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Je kan altijd nog zeggen dat je hond een enge ziekte heeft, verzin een mooie bijpassende enge naam en zie de kids rennen naar hun mama's, die vervolgens de supermarkt inrennen voor schoonmaak- en desinfectie middel :-)
:twisted:

Oh. Zei ik dat hardop? :censuur:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Lausje schreef:Je kan altijd nog zeggen dat je hond een enge ziekte heeft, verzin een mooie bijpassende enge naam en zie de kids rennen naar hun mama's, die vervolgens de supermarkt inrennen voor schoonmaak- en desinfectie middel :-)
:twisted:

Oh. Zei ik dat hardop? :censuur:
Punt is, dat het jochie er al zat voor ik het in de gaten had. :wink:
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

:evil:
Sufferds.
Je loopt toch ook niet over het winkelcentrum elk kind te aaien??
sandra leeuwestein

Ongelezen bericht door sandra leeuwestein »

Deuhhhh,moet idd niet gekker worden!!
Als we d'r allemaal zo over gaan denken....
Heb gelijk weer cursus Twents gehad.

Tot nu toe,allen kinderen gehad, die het netjes vroegen of ze mijn kanjers mochten aaien.
Oja....en 1x gehad dat een jongentje vroeg of ze blind waren...
Ehhhh...HOEZO :confused: vroeg ik nog....
Nou zei hij....die zijn toch van de reclame..
(Toen waren de bruine labjes in de reclamespotjes vd blindegeleidenhonden...)
Dus dacht hij dat ze blind waren...
:D
Plaats reactie