maar daar steek ik dan wel een stokje voor!.. UH UH!! nee niet aaien!!
eerst netjes vragen,je mag nooit zomaar een hond aaien ook al mag het van mamma of pappa
moet je die ouders dan eens zien kijken

en daar lopen er heel wat van rond helaasElisabethErnstDave schreef:tja hoe zal ik het zeggen ie hebt leu en buutnleuidd erg dom zoals wij zouden zeggen wat nen domme tukker
maar dom wean heendert nich ' t wördt pas slim a-j ' t zölf nich in de gaten hebt

Die had ik nog niet gehoord. Wat een muts die moederAnjess schreef:Een tijdje geleden ook zoiets bezopen meegemaakt.Er komt een klein kind van een jaar of 6 met een vaart onze kant op lopen om mijn Sjammai te aaien.Sjammai schrok daar enorm van en kroop achter mij.Dat kind zag er natuurlijk geen kwaad in en bleef Sjammai maar volgen.Ouders??Nergens te bekennen.Totdat Sjammai ineens begon te blaffen (en dat doet ze echt nooit!!)toen kwam er op het gemakje een moeder aangelopen.Ik haar rustig uitgelegd dat ik daar niet van gediend ben en dat er op die manier genoeg bijtincidenten gebeuren omdat Sjammai zich duidelijk in een hoekje gedreven vond,maar wat was haar reactie:Moet je maar geen Labrador willen hebben,die willen kinderen nou eenmaal aaien"!!!Daar zak je broek toch van af zeg?!Sneu voor die kinderen die door de onnozele houding van de ouders gebeten worden door een hond.En wiens schuld is het dan altijd als dat gebeurd.......?

ik ken ze niet!roef schreef:en daar lopen er heel wat van rond helaasElisabethErnstDave schreef:tja hoe zal ik het zeggen ie hebt leu en buutnleuidd erg dom zoals wij zouden zeggen wat nen domme tukker
maar dom wean heendert nich ' t wördt pas slim a-j ' t zölf nich in de gaten hebt
![]()

Punt is, dat het jochie er al zat voor ik het in de gaten had.Lausje schreef:Je kan altijd nog zeggen dat je hond een enge ziekte heeft, verzin een mooie bijpassende enge naam en zie de kids rennen naar hun mama's, die vervolgens de supermarkt inrennen voor schoonmaak- en desinfectie middel
![]()
Oh. Zei ik dat hardop?