ik ben helemaal blij!!!!
wij hebben 4 katten. Drie van de vier wonen beneden, de vierde woont boven: die wil niks met de honden te maken hebben. Voor de beneden wonende katten hebben wij in huis verschillende kattenluiken: 1 om naar buiten te kunnen gaan en anderen om zich in huis op plaatsen te kunnen begeven waar de honden niet mogen komen. zo staat hun voer bijvoorbeeld in een halletje: de honden komen er niet, en zo kan ik ongestoord de brokken laten staan.
Nu is het zo dat niet alleen onze katten hun voer erg lekker vinden, ook de katten uit de buurt komen hier graag een hapje mee eten. Daar ben ik niet altijd even blij mee, want vanwege de allergie van 1 van de dames krijgen ze best prijzig voer, en om daar nou de rest van de buurt nu ook mee te voeden gaat em eigenlijk best ver.
7 jaar lang heb ik geprobeerd Fedor er van te overtuigen dat hij niet op onze poesjes heoft te reageren, maar wel op "vreemde"... Maar ja, Fedor is gek op poezen en hij lijkt ze bijna uit te nodigen:LEUK Kom je bij ons eten? gezellig!!!
Ook onze andere katten lijkt het neit veel uit te maken 1 meer of minder. Slechts een enkeling lijkt niet welkom9geen idee waarom die dan juist niet)
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar jippie... Rusty maakt dus wel onderscheid: eigen poezen prima... Maar zomaar een buurkat op bezoek: ECHT NIET!!! volgens hem. Dus hij heeft de kat er vol overtuiging uit gejaagd en ik heb hem vol enthousiasme aangemoedigd!!!! dit houden we er in.
groetjes
jagen
-
roef
- Speurneus

2 gele monsters jagen ze er resoluut uit...weg wezen poes!!!
terwijl alle katten op straat dan weer straal genegeerd worden door de mannen
-
Jonne