Ik heb de naam verwijderd. In voorkomende gevallen kun je beter een mail sturen naar een van de mods. We lezen niet alle topics...renate schreef:Het zal inderdaad wel om een valse naam gaan.
Maar ik kan het bericht niet wijzigen dus de naam niet weghalen![]()
Misschien dat een modus dat kan doen?
FOKKERS OPGEPAST!!!
-
Knutselsmurf
- Beheerder

- Contacteer:
Al smurfende, leert men!-
annah911
-
Tika Trails
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Je maakt me nieuwsgierig, BiancaTika Trails schreef:Het zal me niet verbazen als dit verhaal echt waar is....
Helaas heb ik een soort gelijk iets mee gemaakt en ook ik had dit nooit zien aan komen...
Je kan je voorstellen dat je vertrouwen in pupkopers dan tot het nul punt daalt..... En zal zich over de tijd weer moeten herstellen.
Hanneke
-
corretje
- Hele grote hondenneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Iefke
-
Knutselsmurf
- Beheerder

- Contacteer:
Het is maar de vraag of het verhaal waar is, en als het waar is of de genoemde persoon inderdaad de dader is. Internet is een snelle en niet onafhankelijke rechter, en daarmee moet je heel voorzichtig zijn...corretje schreef:En wat maakt het uit of de naam erbij staat van die persoon die zo iets vreselijks doet??? Ik vind dat je dat wel bekend mag maken. Dan moet zo'n persoon dat maar niet doen. Dan is tenminste iedereen gewaarschuwd.
Al smurfende, leert men!-
renate
- Speurneus

Je hebt inderdaad gelijk. Had er ook niet aan gedacht de naam weg te halen toen ik het bericht copieerdeKnutselsmurf schreef:Het is maar de vraag of het verhaal waar is, en als het waar is of de genoemde persoon inderdaad de dader is. Internet is een snelle en niet onafhankelijke rechter, en daarmee moet je heel voorzichtig zijn...corretje schreef:En wat maakt het uit of de naam erbij staat van die persoon die zo iets vreselijks doet??? Ik vind dat je dat wel bekend mag maken. Dan moet zo'n persoon dat maar niet doen. Dan is tenminste iedereen gewaarschuwd.
Zal de volgende keer een pb sturen naar een modje.
Dank je wel voor het aanpassen.