Dan ga je voor een prik...
-
rimanime
- Speurneus

-
Martine.jolie
-
sharon66057
- Speurneus

Iedereen heel erg bedankt voor alle tips en adviezen, ik waardeer het heel erg dat iedereen zo meeleeft met ons.
Ik ga van de week als ik zelf wat rustiger ben alles op een rijtje zetten en opzoeken
Ik ga van de week als ik zelf wat rustiger ben alles op een rijtje zetten en opzoeken

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
sharon66057
- Speurneus

Ik haal Carnibest altijd in een kleine dierenwinkel hier in het centrum geen idee of ze ook schapenvet verkopen, ze verkopen wel pens en hebben een grote vriezer dus er is wel een kans, ik ga morgen even kijken.Martine.jolie schreef:Schapenvet moet je denk ik wel in de dierenzaak met een vriezer kunnen krijgen.
Ik voer zelf NRV dus bij zo'n leverancier haal ik het, heeft de leverancier van carnibest het niet?
Wel echt de verse nemen hoor, die voorbewerkte schiet ws toch nog zijn doel voorbij
Bedankt voor de tip!

-
sharon66057
- Speurneus

En dat is nog zacht uitgedruktLunatic schreef:Wat erg, dit is echt klóte
![]()
Wanneer hoor je wat van Krooshof?
Dikke knuffel voor Nootje
Ik had dit zo niet verwacht...
Sander heeft vandaag alles doorgestuurd naar Krooshof, zodra zij de foto's bekeken heeft zal ik meer horen, ze konden me niet precies vertellen wanneer dit zou zijn maar waarschijnlijk na het weekend pas

-
roef
- Speurneus

is er een jumper in lelystad? die verkoopt het ook,tenminste hier in emmeloord wel.sharon66057 schreef:Ik haal Carnibest altijd in een kleine dierenwinkel hier in het centrum geen idee of ze ook schapenvet verkopen, ze verkopen wel pens en hebben een grote vriezer dus er is wel een kans, ik ga morgen even kijken.Martine.jolie schreef:Schapenvet moet je denk ik wel in de dierenzaak met een vriezer kunnen krijgen.
Ik voer zelf NRV dus bij zo'n leverancier haal ik het, heeft de leverancier van carnibest het niet?
Wel echt de verse nemen hoor, die voorbewerkte schiet ws toch nog zijn doel voorbij
Bedankt voor de tip!
je zou ook wat bij me mogen halen,ik heb laatst 2 kilo bij herby besteld.
voor dat ik dat op heb
-
Lunatic
- Speurneus

Ja nou je het zegt, de jumper (in de tjalk) heeft het in de vriezer liggen.roef schreef:is er een jumper in lelystad? die verkoopt het ook,tenminste hier in emmeloord wel.sharon66057 schreef:Ik haal Carnibest altijd in een kleine dierenwinkel hier in het centrum geen idee of ze ook schapenvet verkopen, ze verkopen wel pens en hebben een grote vriezer dus er is wel een kans, ik ga morgen even kijken.Martine.jolie schreef:Schapenvet moet je denk ik wel in de dierenzaak met een vriezer kunnen krijgen.
Bedankt voor de tip!
je zou ook wat bij me mogen halen,ik heb laatst 2 kilo bij herby besteld.
voor dat ik dat op heb
Poh, vervelend dat je misschien zolang moet wachten, wachten is echt killing vind ik altijd, heel veel sterkte en als ik wat voor je kan doen weet je me te vinden
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
EricaM
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

Heel veel sterkte Sharon, wat een nare uitslag.
Lekker vers blijven voeren, dat is toch wel het beste en dan icm zalmolie en glucosamine complex speciaal, maar dat kreeg ie al geloof ik he?
Ik heb Max momenteel op Atrimove staan en ben daar erg tevreden over, ik bestel dit gewoon bij mijn apotheek.
Corta RX is ook erg prettig als Groene os niet langer afdoende werkt.
Vwb zn huid zou ik zelf ook een hollistische da raadplegen.
Ik heb Max momenteel op Atrimove staan en ben daar erg tevreden over, ik bestel dit gewoon bij mijn apotheek.
Vwb zn huid zou ik zelf ook een hollistische da raadplegen.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Jeetje Sharon... Ik lees het nu pas... Wat een ellendig nieuws en wat moet je je rot voelen voor je bruine kanjer
ik hoop dat de orthopeed toch een beetje goed nieuws kan brengen voor je...
Quincy heeft ook een lichte allergie, welliswaar voor groei en bloei spul... Maar ook Quincy is enorm geholpen door een holistische dierenarts, sterker nog, ze krijgt Quincy helemaal jeuk vrij! Dus ook van mijn kant kan ik dat voor een allergie alleen maar aanraden...
Sharon, heel veel sterkte! En hou taai!
Quincy heeft ook een lichte allergie, welliswaar voor groei en bloei spul... Maar ook Quincy is enorm geholpen door een holistische dierenarts, sterker nog, ze krijgt Quincy helemaal jeuk vrij! Dus ook van mijn kant kan ik dat voor een allergie alleen maar aanraden...
Sharon, heel veel sterkte! En hou taai!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer: