spontaan leeglopen anaalklieren

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
rocky1

spontaan leeglopen anaalklieren

Ongelezen bericht door rocky1 »

Regelmatig lopen bij Dino zijn anaalklieren spontaan leeg!! Hij ligt dan gewoon te slapen en wordt zelf wakker van de :kots: lucht :kots: of leegloop gevoel!!

Hij heeft goede harde ontlasting en als we zijn anaalklieren leeg willen halen dan komt er niks uit! De vloeistof die eruit loopt is gewoon helder van kleur en ruikt :kots: :kots: :kots: !

Wie kent dit probleem en wat kan je eraan doen!!
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Mijn ouders hebben dat vroeger ook gehad met hun hond, en die is er uiteindelijk aan geopereerd, want het was echt niet te harden :?
echt tips wat je eraan kan doen weet ik niet....

sterkte, hoop dat er gauw een oplossing komt :kots:
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Hier gebeurt het héél soms een keertje bij één hond, de anderen hebben er geen last van. Omdat het hier maar zo zelden voorkomt, laat ik het maar zo. Ik weet ook niet waarom het gebeurt en of je er iets tegen kan doen. Maar ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is, als het vaak gebeurt. Sjo, wat stinkt die troep, getver :kots:

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Lekker verhaal :kots:
Ik meen eens gelezen te hebben dat de klieren operatief verwijderd kunnen worden, verder heb ik er eigenlijk nooit wat over gelezen.
Het lijkt mij wel heel vervelend, sterkte ermee.
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Quincy heeft het ook af en toe. Toevallig laatst ook en toen waren ze ontstoken... Volgens mijn holistische DA hangt het samen met de allergie, Quincy heeft het ook alleen in haar jeuk seizoen... Ik laat het zo, want Quincy heeft het vaak zelf goed door en likt haar billen dan zelf schoon... Ja het stinkt even, maar niets wat een doek dettol niet kan oplossen...

Overigens zodra ik weer netjes start met de kruiden van die DA is het spontaan legen eigenlijk weg!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Plaats reactie