dit is werkelijk toppie!!!!

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

royenmarjolein schreef:wat is een furminator?
ik heb er wel eens van gehoord, maar is het een vervanger voor de stofzuiger?
Want met die haren van Max kan ik voor iedereen op het forum een carnavalspruik maken ;)
Als je in Von haar berichtje op het oranje woordje furminator klikt, krijg je hem in beeld.

Overweeg om toch ook maar eentje te kopen! 8)
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Ook ik heb er een.

En Roxy vindt het nog lekker ook. Als ik ermee aan kom, gaat ze er lekker voor liggen :braaf:
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Het is idd een ideaal ding die furminator, per hond haal je er minstens een extra hond aan haar af 8) Jammer genoeg helpt dat ze hier alleen niet door deze rui periode heen, waar ze al 2 maanden in zitten :(
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wij hebben 'm ook inderdaad en het helpt wel, je moet het alleen niet te vaak doen want dan houdt je hond volgens mij geen haar meer over :confused:
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Wij hebben hier ook sinds kort een furminator. Heerlijk is het. Maggie houdt niet van borstelen, maar ze vindt die furminator heerlijk. Het scheelt een hoop stofzuigen :)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Ik heb geen furminator, maar een lekkere rubberen massage borstel en daarna een vlooienkammetje waarmee ik Tabor heeeerlijk borstel :)
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

ik heb em ook. ideaal!
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Wij hebben geen furminator, ga er toch maar een aanschaffen..
Groetjes Debby en een poot van Fayth
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Ook wij hebben er één, geweldig ding.
Voorheen gooide ik per borstelbeurt een halve hond weg. nu 1 x in de week even de furminator er overheen en daarna een rubberen borstel (net zoals Daantje) en dan kun je aardig de dag door zonder bossen haar door de kamer.
Niet dat je geen haren meer vindt, Joris is echt vreselijk aan het verharen, maar het scheelt enorm.
Net als Von, ben ik ook erg blij :) :klasse:
borisboef

Ongelezen bericht door borisboef »

Nou hier nog een die zit al drie maanden in de rui. Elke dag drie keer stofzuigen. Ik durf dde furminator niet te veel te gebruiken. Ik heb ook maar gehoord dat je het een keer in de maand mag gebruiken. Maar hij vind het heerlijk.
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door roxy »

Welke maat moet je nemen voor je labje??
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

roxy schreef:Welke maat moet je nemen voor je labje??
Je kunt natuurlijk een L nemen. Volgens de verpakking zou dat voor een Labrador zijn.
Maar ik heb voor een medium gekozen, omdat ik dit hanteerbaarder vind. Is lekker wendbaar langs de flanken :D En nog goedkoper ook, want die dingen zijn flink aan de prijs.

Maar misschien hebben anderen wel een L en zijn ze erg tevreden?
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

ik heb wel een L voor Luna en voor de katten en de kleintjes die kleine blauwe. We hebben wel de originele borstels.
Maar verdomme zeg ik heb de katten er ook meegedaan, en nou hebben die twee Britjes plots een redelijk kale rug, nou ja niet kaal maar een behoorlijke plek met veel minder haar als de rest.
Ben waarschijnlijk iets te wild geweest ze wilden zelf ook niet stoppen omdat ze het zo lekker vonden.......ahum even maar een maandje niet.
Ik hoop maar dat dat wel goed komt, ik voel me echt schuldig daarover..... :(

Luna en de kleintjes zijn nu een aantal dagen geleden ermee geborsteld en warempel.....echt waar er liggen minder haren!!!!
Stofzuigen doe ik sowieso nog iedere dag maar zo ben ik gewoon ik hou van schoon dus daar kom ik nooit meer vanaf, maar echt waar ik merk het echt!!!!
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wij hebben een M en die werkt prima :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door roxy »

De dierenwinkel hier heeft em niet, maar wel een andere volgens hen precies hetzelfde alleen een andere naam 3 maten de kleinste is 17,95 en de middelste 18,95 en de L 19,95. Ze heeft het voorgedaan in de winkel en er kwam heel wat van Jim af. Zit erover te denken om die te nemen...?? Heb het zelf ook even gedaan bij Jim en voelde prima, toch ben ik altijd bang dat je een kat in de zak koopt. Aan de andere kant zag er exact hetzelfde uit.
Plaats reactie