Bowie schreef:Ik zie in je onderschrift dat Noah van juni 2009 is, dan leeft hij al 2 jaar met die slappe banden en toch zien zijn heupgewrichten er nog mooi uit.
Zorgen voor een goede bespiering zal hem vast helpen nog heel veel jaren een fijn hondenleven te hebben.
Noah is idd net 2 geworden, dus dat is wel een goed teken toch...
Misschien een geluk bij een ongeluk dan dat we hem al sinds hij een half jaar is diverse voedingssupplementen moeten geven voor zijn gewrichten.
Dat is voor zijn heupen natuurlijk ook goed.
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
sharon66057 schreef:Bedankt iedereen voor de reacties, knuffels zijn allemaal doorgegeven aan Noah!
Ik heb vanmorgen meteen gebeld om een afspraak te maken en maandag 4 juli kunnen wij om 9.30 terecht met Noah.
We konden de donderdag ervoor eigenlijk al maar dat redden we helaas niet met mijn werk, er zijn twee mensen op vakantie dus ik ben helaas echt nodig
Daar baal ik dan wel weer ontzettend van, nog langer wachten...
Ik heb inmiddels een fiets gekocht om samen met Noah te gaan fietsen, een springer hadden we al.
Van de week ga ik hem rustig aan laten wennen aan de fiets en dan alles rustig opbouwen.
Als de orthopeed Noah onderzocht heeft en we kunnen met bespiering veel bereiken dan gaan we ook aguatherapie doen met Noah of zwemmen in een speciaal verwarmd hondenzwembad.
We zullen er echt alles aan doen.
Jammer dat je nog zolang moet wachten.
Verder ben je goed bezig, Nootje gaat het vast leuk vinden naast de fiets Vergeet hem niet van te voren te laten poepen alhoewel dat bij Max niks uitmaakt, die moet tijdens het fietsen altijd nog een keer
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
@ Lin, Ja daar baal ik ook ontzettend van, ik vraag nooit vrij en nu is het een keer nodig en dan kan het niet...
Ik snap wel dat het lastig is omdat er meerdere op vakantie zijn maar toch, ik had graag vrij gekregen.
Verder zijn ze wel heel meegaand hoor met Noah, ik zou die maandag namelijk ook invallen maar dat heb ik nu ook af mogen zeggen terwijl het eigenlijk al vast stond.
Aan de andere kant is het voor Noah misschien wel prettig, maandag avond moeten we ook al weer terug voor zijn huid en hij zit ook nog steeds aan de AB.
Dus het is misschien voor hem wel fijn als daar een paar dagen tussen zit.
Noah
Ja idd, niet teveel in 1 keer, arme schattie.
Ben wel blij te lezen dat het met zijn huid beter gaat, hopelijk is dat probleem snel opgelost, scheelt toch weer ellende en een hoop zorgen
Mooi om te zien Lin, had Luna niet steeds de neiging om het bad uit te willen?
Daar ben ik met Noah wel bang voor namelijk.
Nee totaal niet, er waren zoveel speeltjes te halen
De eerste keer kwam ze wel af en toe even naar de trap en kon ze daar gewoon even uitrusten (is best heftig natuurlijk een half uur zwemmen) maar ze kwam nooit het bad uit.
Mooi om te zien Lin, had Luna niet steeds de neiging om het bad uit te willen?
Daar ben ik met Noah wel bang voor namelijk.
Nee totaal niet, er waren zoveel speeltjes te halen
De eerste keer kwam ze wel af en toe even naar de trap en kon ze daar gewoon even uitrusten (is best heftig natuurlijk een half uur zwemmen) maar ze kwam nooit het bad uit.
Oke! nou ik ben heel benieuwd hoe Noah het gaat vinden
Noah
Ik heb vanmiddag jou verhaal gelezen maar allemachtig, jij maakt ook een hoop zo mee zeg, wat verschrikkelijk!
Eerst de ED, en nu de heupen, wat moet dat een klap zijn.
Ik ga duimen voor je!!!!