sharon66057 schreef:
Silicea D12 wil ook wel eens helpen (is homeopatisch)
ik zie op internet dat dit pilletjes zijn. Hoevaak zou ik die dan moeten geven? Dagelijks,wekelijks, maandelijks?
Gewoon even een weekje elke dag geven, tot het weer over is zeg maar...sommige geven de silicea icm de zure vitamine c.
(gewoon de kinder dosering aanhouden)
Je kan het zaakje schoon houden met afgekoelde kamille thee.
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Dat wij de hond uit het asiel nog hadden, merkte ik ook veeeeel groene druppels in het huis op. Hierop was het advies van de da zn piemel een keer in de week schoon te spoelen. Ik kon hem laten castreren (attendeerde me gelukkig wel ook op de nadelen) en nj.. Nu bij Tabor ben ik nav wat ik in een ander topic gelezen had aan eht leren te "poetsen" Volgens mij naast wat je dan idd met vitamines etc kan proberen een goeie oplossing
Balou heeft ook een pus piemeltje. Ik ga ook maar Silicea proberen. Anders misschien cranberry tabletten. Ik zal ook eens schoonmaken met kamille thee. ben benieuwd of het gaat helpen.
Ik ga mee met mijn voorgangers: niet castreren.
Max heeft ook ontzettend veel last van groene druppels, maar voor de rest is er geen reden om hem te castreren. Volgens mijn HA is castreren de beste optie voor groene druppels, maar hij raadt het ten zeerste af om dit alleen voor de groene druppels te doen. Wij gaan hem nu ook het commando leren en ik ben daarbij blij dat mijn HA ons dit afraadt; zijn assistente raadt het ons juist aan
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
royenmarjolein schreef:Ik ga mee met mijn voorgangers: niet castreren.
Max heeft ook ontzettend veel last van groene druppels, maar voor de rest is er geen reden om hem te castreren. Volgens mijn HA is castreren de beste optie voor groene druppels, maar hij raadt het ten zeerste af om dit alleen voor de groene druppels te doen. Wij gaan hem nu ook het commando leren en ik ben daarbij blij dat mijn HA ons dit afraadt; zijn assistente raadt het ons juist aan
wij hebben ook 1 keer een spuit en een flesje met zoutoplossing meegekregen om zijn penis schoon te spoelen: na 2 weken was het weer raak.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.