Amber heeft veel geslapen, ik niet
Om 6 uur werd ze erg hijgerig en ik vermoede dat ze moest poepen.
Catheter eraf gehaald en haar naar buiten getild en al snel spoot de ontlasting eruit met als toefje een klein drolletje!
Hoe blij kan een mens zijn met een drolletje
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
Wat een goede berichten zeg!! Echt super! Wat ben ik blij voor jullie Hopelijk blijft de stijgende lijn zo gaan. Ik duim voor jullie Een knuffel voor Amber en voor jou!
Het is wel echt een knokkertje hoor. Super dat ze zo voor haar leventje heeft geknokt. En wat heerlijk dat het nu de goede kant op gaat.
Hoe is het nu met jou? Heel moe zeker, het is wel een zware week geweest. Maar je hebt het geweldig gedaan met haar. Petje af en hier een bloemetje, want dat heb je wel verdiend
Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Wat een fijn nieuws. Hopenlijk gaat het nu elke dag ietsje beter. We zullen elke dag het nieuws volgen. Veel sterkte en een dikke knuffel voor Amber en ook voor Damey (die zal ook wel van slag zijn nu).
Groetjes Helma en een Venz
"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Wauw wat een ontwikkelingen zeg! Super dat ze weer thuis is hoewel dat voor jou toch wel heel zwaar zal zijn. En ik kan me helemaal voorstellen hoe blij je bent als je een klein drolletje ziet. Wat een vechtertje is Amber zeg.
Hier wordt je stil van, dit is zo geweldig!!! Ben zo blij voor jullie! Ze doet er alles aan om nog een paar jaar bij je te blijven. Hoe gaat Damey ermee om?