Ik kom gauw knuffelen!!
geboren!!!!!!
-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
mariska1972
-
maria1
-
mariska1972
-
sharon66057
- Speurneus

-
jose geurtse
- Speurneus

-
mariska1972
hier even een update van onze angel en haar pups!!! en natuurlijk een paar foto's voor degene onder jullie die dat leuk vinden om te bekijken!!
Angel doet het nog steeds super en de pups die nu een week oud zijn zijn verdubbeld in gewicht!!Alleen met de hitte die twee dagen was het wel ff zwaar voor haar die kleintjes die wilde drinken en zij die het warm had en liever niet wilde dat ze in de kist moest maar goed ze deed het braaf en dus kwam alles goed
Angel zelf lijkt er nog steeds niet veel van te lijden en ik hoop dat dit zo blijft ze is nog steeds in superconditie mooi op gewicht en mooi in vacht gewoon onze angel alleen dan met hangtietjes hahahaha
nou hier dan de beloofde foto's die gemaakt zijn in de eerste week

lekkere billen met otterstaartje

Angel doet het nog steeds super en de pups die nu een week oud zijn zijn verdubbeld in gewicht!!Alleen met de hitte die twee dagen was het wel ff zwaar voor haar die kleintjes die wilde drinken en zij die het warm had en liever niet wilde dat ze in de kist moest maar goed ze deed het braaf en dus kwam alles goed
Angel zelf lijkt er nog steeds niet veel van te lijden en ik hoop dat dit zo blijft ze is nog steeds in superconditie mooi op gewicht en mooi in vacht gewoon onze angel alleen dan met hangtietjes hahahaha
nou hier dan de beloofde foto's die gemaakt zijn in de eerste week

lekkere billen met otterstaartje

-
HomePetsLove