Dik vetbed

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Roxy11 schreef:Roxy veegt hem steeds met haar pootjes naar 1 kant en gaat vervolgens gewoon op het ijzer liggen. ze zal het wel te warm vinden met dit weer.

Maar ze maakt hem gelukkig nog niet stuk
Dit heeft Ziva dus ook altijd al.. Dat is de reden dat bij ons in de bench niets heel blijft, want ze wil op het koude ijzer liggen en sloopt de kussens en plaids en alles zodat ze lekker koel kan liggen.. Overigens is het bij ons in huis altijd al koel dus ik snap er weinig van maar goed, we weten dit nu en ze krijgt niks meer in de bench (ja ligt 1 plaid in maar dat is zo'n opgefrommeld ding heeft ze zelf gedaan)
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

@Roxy11 : inderdaad, wobbe is gewoon een alleseter.... soms ook héél vieze dingen. Ik moet hem inderdaad constant in het oog houden.
Zaterdag heeft hij nog een volledig pakje kauwgom opgegeten met kartonnetje en papiertjes en al.....(waarschijnlijk was mijn aandacht weer eventjes verslapt).... Soms best wel vermoeiend hoor....
Verleden week heeft hij nog een een rolborstel om mee te schilderen in de garage gepikt en volledig stukgebeten :shock: En ik maar denken : oh wat is het rustig...... ja, ja..... :D
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

wobbetje schreef:@Roxy11 : inderdaad, wobbe is gewoon een alleseter.... soms ook héél vieze dingen. Ik moet hem inderdaad constant in het oog houden.
Zaterdag heeft hij nog een volledig pakje kauwgom opgegeten met kartonnetje en papiertjes en al.....(waarschijnlijk was mijn aandacht weer eventjes verslapt).... Soms best wel vermoeiend hoor....
Verleden week heeft hij nog een een rolborstel om mee te schilderen in de garage gepikt en volledig stukgebeten :shock: En ik maar denken : oh wat is het rustig...... ja, ja..... :D
Lijkt me wel heel vermoeiend, want je moet ogen van voren en van achteren hebben. Alles opeten en stukmaken is vervelend, maar ook nog eens gevaarlijk. Straks stikt hij of krijgt hij verstopping.
Roxy moet ik ook in de gaten houden hoor. maar zij is pas 6 maanden.
Ik hoop dat ze het later niet meer doet, als ze ouder is. Maar ja, wie weet gaat dat er nooit uit :evil:
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Zootje schreef:
Roxy11 schreef:Roxy veegt hem steeds met haar pootjes naar 1 kant en gaat vervolgens gewoon op het ijzer liggen. ze zal het wel te warm vinden met dit weer.

Maar ze maakt hem gelukkig nog niet stuk
Dit heeft Ziva dus ook altijd al.. Dat is de reden dat bij ons in de bench niets heel blijft, want ze wil op het koude ijzer liggen en sloopt de kussens en plaids en alles zodat ze lekker koel kan liggen.. Overigens is het bij ons in huis altijd al koel dus ik snap er weinig van maar goed, we weten dit nu en ze krijgt niks meer in de bench (ja ligt 1 plaid in maar dat is zo'n opgefrommeld ding heeft ze zelf gedaan)
Wij, als mensen denken al snel:"een lekker kleedje voor de hond", gewoon omdat we daar zelf van houden. Maar ja, honden hebben natuurlijk al een dikke vacht. Zij willen juist lekker op koele ondergrond liggen. Nou ja, dan maar geen kleedje hoor :D
Ik laat hem er in liggen en als zij hem opzij wil schuiven, dan doet ze dat maar.

Wij hebben vloerbedekking over het laminaat liggen ivm haar heupen. Behalve op een klein strookje in de keuken. En juist daar ligt ze graag op de grond :muts: Niet handig hoor, want ze ligt daar lekker in de weg. Maar ja, alles voor het hondje he 8)
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Jussi doet precies hetzelfde! Alles wat zacht is gooit ze in een hoekje van de bench of ze sleept het eruit. En als 'baas' wil je juist zo graag je hond verwennen met zachte dekentjes en rijk gevulde matrasjes :lol:
Plaats reactie