Boris Amber Damey schreef:Bedankt voor de tip. Ik heb een koelmat en bandana's dus ze kan wel koel liggen maar madame kruipt er telkens weer af.
Het lijkt erop dat ze d'r eigenwijze streken alweer krijgt
Wat fijn dat ze haar streken weer krijgt
Mocht ze niet koel willen liggen kan je ook af en toe haar poot kussentjes nat maken. Dit helpt ook met afkoelen.
oh wauw..ik heb het even niet meer gevolgd..(lag ff zelf met 40 gr koorts op bed) maar wat geweldig om die vooruit gang te zien zeg!! En je hebt het al heel veel gehoord maar ook ik vind dat Amber geen betere vrouwtje had kunnen wensen!! Wat zal jij een verdriet hebben gehad en wat een vechter is jouw meiske..
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Wat fijn voor jullie dat het herstel goed doorzet. Van binnen werken alle spieren dus weer goed. Op het ´poep´ filmpje zet ze zelfs haar achterpoten goed onder haar lijf om weg te kruipen van de plaats des onheils Nog even en ze krijgt haar lijf weer omhoog !!
Ik heb het net pas allemaal gelezen en ben er stil van. Wat is dit heftig zeg
Maar wat ontzettend dapper is jullie meisje, wat een doorzettingsvermogen! Het is zo mooi om te zien en lezen dat ze steeds stapjes vooruit maakt
Voor jou en Amber een hele dikke knuffel
Hoe gek wil je hebben, zit ik hier met ingehouden adem te kijken naar drol die naar buiten komt, en met een gevoel van opluchtig zie ik dat het echt lukt .
En mevrouw heeft de smaak te pakken hoor
Erg wankel en ik grijp haar gelijk bij haar broek zodat ze zich niet beschadigd maar ze komt waar ze wil zijn!!
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag