JOEPIE! Tara officieel giardia vrij!

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Donja

JOEPIE! Tara officieel giardia vrij!

Ongelezen bericht door Donja »

Net de uitslag binnen van de dierenarts, Tara is Giardia vrij! We zagen al wel dat de ontlasting weer goed was maar toch is dit een opluchting! Het gáat o zo goed met onze kleine meid! Ze is sinds een week zindelijk, ze loopt naar de riem als ze moet plassen en doet sinds een week geen enkel plasje meer in huis! Helemaal super!
Ik zie wel dat ze nu haar puppyvacht al gaat verliezen, is dat normaal met 12 weken? Vanmiddag naar de DA voor de enting.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een goed nieuws :D
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Fijn dat de uitslag goed is.

Geniet lekker van haar en sterkte met de prik :wohoo:
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

das fijn

hou er rekening mee dat ze best wel een klap op gelopen heeft in der gestel, dus de groei kan wat achterlopen, maar komt vast wel goed, maar langzamer dan soortgenootjes
al me kinders uitgevlogen
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Goed nieuws!
Rover ging ook wel zo'n beetje rond die leeftijd zijn puppyvacht verliezen.
Afbeelding
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Lausje »

Gefeliciteerd!!! :klasse:

:schieten: Giarda oorlog gewonnen :D
Donja

Bedankt allemaal!
@ carola: ze heeft inderdaad een achterstand opgelopen in de groei. Is is te licht voor haar leeftijd. Ze weegt nu 8 kg met 12 weken. Maar volgens de DA kan dat inderdaad nog bijtrekken en is ze wel goed in proportie.

@ lausje: haha ja inderdaad giardiaoorlog gewonnen! Hoe is het met jullie Pepper? Zie jij ookk dat haar darmpjes gevoelig reageren? Tara kreeg laatst een kauwbot van bezoek maar daar had ze gelijk diarree van dus dat geven we ook maar niet..
Als beloning geven wij nu gedroogde runderlong :? En daar doet ze het wel goed op. Ik hoop ook echt dat jullie Pepper snel helemaal hersteld!
Venz2011
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Venz2011 »

Gefeliciteerd. Wat een heerlijke uitslag. :klasse: :applaus: :klasse: :applaus:
Groetjes Helma en een :bruinpootje: Venz

"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Afbeelding
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Donja schreef:Bedankt allemaal!
@ carola: ze heeft inderdaad een achterstand opgelopen in de groei. Is is te licht voor haar leeftijd. Ze weegt nu 8 kg met 12 weken. Maar volgens de DA kan dat inderdaad nog bijtrekken en is ze wel goed in proportie.

@ lausje: haha ja inderdaad giardiaoorlog gewonnen! Hoe is het met jullie Pepper? Zie jij ookk dat haar darmpjes gevoelig reageren? Tara kreeg laatst een kauwbot van bezoek maar daar had ze gelijk diarree van dus dat geven we ook maar niet..
Als beloning geven wij nu gedroogde runderlong :? En daar doet ze het wel goed op. Ik hoop ook echt dat jullie Pepper snel helemaal hersteld!

Ten eerste fijn dat het zo goed gaat met Tara!!! :klasse:

Pepper is gelukkig ook Giaria vrij!

We hebben aleen vorige week wel een hoop ellende gehad hoor.
Bloedonderzoek wees uit dat haar waardes afweken en de da wou een echo.
Volgende dag echo laten maken en het bleek dat haar dikke en dunne darm geirriteerd en ontstoken waren van die %^&*() Giaria :orange1:

De da heeft ons nu op nog een Metrobac kuur van 20 dagen gegeven en haar op Hills DD gezet (brok en blik) met bijvoeren van gekookt ei en daar doet ze het goed op, de ontlasting s weer oppakbaar :P

Gaat al met al lekker met onze deugniet :verliefd1:

Ik denk dat ze ook te licht is maar onze weegschaal spoort niet :(

ga denk ik zo maar eens richting da om haar
te wegen :D
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

even snel gewogen: van 5.3 kg 7 dgn geleden tot 6.24 vandaag :D
Donja

Gelukkig dat het de goede kant op gaat met Pepper. Tara heeft net haar enting gehad en is ook gelijk even gewogen... Mevrouwtje weegt al 9 kg en is dus flink aan het groeien geweest. Ik hoop dat Pepper ook haar gewicht in kan halen maar zoals je ziet kan het dus wel!
Sterkte met Pepper!
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Wat een goed nieuws :klasse:
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Donja schreef:Gelukkig dat het de goede kant op gaat met Pepper. Tara heeft net haar enting gehad en is ook gelijk even gewogen... Mevrouwtje weegt al 9 kg en is dus flink aan het groeien geweest. Ik hoop dat Pepper ook haar gewicht in kan halen maar zoals je ziet kan het dus wel!
Sterkte met Pepper!
Tara is al een flinke dame dus :-) We hopen dat Pepper nog wat aanzet, ze is inderdaad nog redelijk mager, maar ze komt wel hoog op de pootjes te staan nu.

Ik heb de da heel hard toegejubeld dat ik zooooo blij was dat de Giardia weg was. Hij dacht minstens dat ik niet goed wijs was.

@Tara: Goed groeien hoor, Pepper stuurt een pootje :P
Plaats reactie