JOEPIE! Tara officieel giardia vrij!
-
Donja
JOEPIE! Tara officieel giardia vrij!
Net de uitslag binnen van de dierenarts, Tara is Giardia vrij! We zagen al wel dat de ontlasting weer goed was maar toch is dit een opluchting! Het gáat o zo goed met onze kleine meid! Ze is sinds een week zindelijk, ze loopt naar de riem als ze moet plassen en doet sinds een week geen enkel plasje meer in huis! Helemaal super!
Ik zie wel dat ze nu haar puppyvacht al gaat verliezen, is dat normaal met 12 weken? Vanmiddag naar de DA voor de enting.
Ik zie wel dat ze nu haar puppyvacht al gaat verliezen, is dat normaal met 12 weken? Vanmiddag naar de DA voor de enting.
-
speurneus carola
- Speurneus

-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
Donja
Bedankt allemaal!
@ carola: ze heeft inderdaad een achterstand opgelopen in de groei. Is is te licht voor haar leeftijd. Ze weegt nu 8 kg met 12 weken. Maar volgens de DA kan dat inderdaad nog bijtrekken en is ze wel goed in proportie.
@ lausje: haha ja inderdaad giardiaoorlog gewonnen! Hoe is het met jullie Pepper? Zie jij ookk dat haar darmpjes gevoelig reageren? Tara kreeg laatst een kauwbot van bezoek maar daar had ze gelijk diarree van dus dat geven we ook maar niet..
Als beloning geven wij nu gedroogde runderlong
En daar doet ze het wel goed op. Ik hoop ook echt dat jullie Pepper snel helemaal hersteld!
@ carola: ze heeft inderdaad een achterstand opgelopen in de groei. Is is te licht voor haar leeftijd. Ze weegt nu 8 kg met 12 weken. Maar volgens de DA kan dat inderdaad nog bijtrekken en is ze wel goed in proportie.
@ lausje: haha ja inderdaad giardiaoorlog gewonnen! Hoe is het met jullie Pepper? Zie jij ookk dat haar darmpjes gevoelig reageren? Tara kreeg laatst een kauwbot van bezoek maar daar had ze gelijk diarree van dus dat geven we ook maar niet..
Als beloning geven wij nu gedroogde runderlong
-
Lausje
- Middelgrote hondenneus

Donja schreef:Bedankt allemaal!
Als beloning geven wij nu gedroogde runderlongEn daar doet ze het wel goed op. Ik hoop ook echt dat jullie Pepper snel helemaal hersteld!
Ten eerste fijn dat het zo goed gaat met Tara!!!
Pepper is gelukkig ook Giaria vrij!
We hebben aleen vorige week wel een hoop ellende gehad hoor.
Bloedonderzoek wees uit dat haar waardes afweken en de da wou een echo.
Volgende dag echo laten maken en het bleek dat haar dikke en dunne darm geirriteerd en ontstoken waren van die %^&*() Giaria
De da heeft ons nu op nog een Metrobac kuur van 20 dagen gegeven en haar op Hills DD gezet (brok en blik) met bijvoeren van gekookt ei en daar doet ze het goed op, de ontlasting s weer oppakbaar
Gaat al met al lekker met onze deugniet
Ik denk dat ze ook te licht is maar onze weegschaal spoort niet
ga denk ik zo maar eens richting da om haar
te wegen
-
Donja
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Lausje
- Middelgrote hondenneus

Tara is al een flinke dame dusDonja schreef:Gelukkig dat het de goede kant op gaat met Pepper. Tara heeft net haar enting gehad en is ook gelijk even gewogen... Mevrouwtje weegt al 9 kg en is dus flink aan het groeien geweest. Ik hoop dat Pepper ook haar gewicht in kan halen maar zoals je ziet kan het dus wel!
Sterkte met Pepper!
Ik heb de da heel hard toegejubeld dat ik zooooo blij was dat de Giardia weg was. Hij dacht minstens dat ik niet goed wijs was.
@Tara: Goed groeien hoor, Pepper stuurt een pootje