Ghost en Basco naar de da geweest vandaag
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
renate
- Speurneus

Allemaal heel erg bedankt.
Volgende week donderdag worden de foto's gemaakt.
We wachten eerst de foto's af want zelf hebben we het idee dat ghost helemaal versleten is en als dat het geval is laten we het bultje gewoon zItten.
We willen dan de hond niet meer pesten dan nodig is.
We hopen op het beste maar we zijn heel bang voor de uitslag
Volgende week donderdag worden de foto's gemaakt.
We wachten eerst de foto's af want zelf hebben we het idee dat ghost helemaal versleten is en als dat het geval is laten we het bultje gewoon zItten.
We willen dan de hond niet meer pesten dan nodig is.
We hopen op het beste maar we zijn heel bang voor de uitslag
-
renate
- Speurneus

Morgen is het zover. Dan worden eindelijk de foto's gemaakt en weten we waar we aan toe zijn met ghost. Heb al de hele week nachtmerries over de uitkomst
We merken wel dat het steeds slechter met ons ventje gaat
Hij wil niet meer meespelen. Als we op de grond met basco spelen en hem erbij betrekken loopt hij weg en gaat ergens liggen. Ook als we hem appart nemen om te spelen blijft hij liggen en wil niet meedoen.
Hij speelt 5 minuten per dag met basco en heeft daarna heel de dag nodig om bij te komen
Hij hijgt ook enorm veel, ook als het niet warm is. En dan heeft hij eigenlijk nog niks gedaan. Ik ben heel bang dat we veel te vroeg afscheid moeten gaan nemen van onze vent
We merken wel dat het steeds slechter met ons ventje gaat
Hij wil niet meer meespelen. Als we op de grond met basco spelen en hem erbij betrekken loopt hij weg en gaat ergens liggen. Ook als we hem appart nemen om te spelen blijft hij liggen en wil niet meedoen.
Hij speelt 5 minuten per dag met basco en heeft daarna heel de dag nodig om bij te komen
Hij hijgt ook enorm veel, ook als het niet warm is. En dan heeft hij eigenlijk nog niks gedaan. Ik ben heel bang dat we veel te vroeg afscheid moeten gaan nemen van onze vent
-
roef
- Speurneus

jeetje renate wat een vreselijke situatie
ik las het nu pas
ik hoop dat de da nog een mogelijkheid ziet om het voor ghost dragelijk te maken en dat hij nog een tijdje bij jullie kan zijn na alles wat hij heeft mee gemaakt.
ik hoop dat de da nog een mogelijkheid ziet om het voor ghost dragelijk te maken en dat hij nog een tijdje bij jullie kan zijn na alles wat hij heeft mee gemaakt.
-
renate
- Speurneus

-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

-
Roos
-
renate
- Speurneus

Ik heb nog geen andere pijnstillers geprobeerd maar ga morgen wel met de da overlggen. We zijn zelf heel bang dat hij naast de HD een versleten rug heeft en daar kan helaas niks aan gedaan worden. Mocht hij zo versleten zijn als wij denken dat hij is dan helpen pijnstillers niet. We zijn bang dat hij veel meer pijn heeft dan hij laat merken. Mocht hij totaal versleten zijn dan laten we hem thuis inslapen want ik wil wel dat hij normaal hond kan zijn zonder pijn. Ik wil hem lijden besparen vooral na wat hij in zijn korte leven al mee heeft moeten maken 
Allemaal heel erg bedankt voor het duimen en de lieve berichten die kunnen we op dit moment allemaal heel hard gebruiken voor onze lieve kanjer.
Allemaal heel erg bedankt voor het duimen en de lieve berichten die kunnen we op dit moment allemaal heel hard gebruiken voor onze lieve kanjer.
-
renate
- Speurneus

dat vinden wij ook. We hebben meteen afspraken gemaakt samen toen we begonnen aan dieren. We hebben altijd gezegt zodra een dier niet meer zonder pijn kan en niet normaal kan leven dan maken we een eind aan het lijden. We hadden niet verwacht dat we die keuze waarschijnlijk al zo snel moeten maken maar we willen het beste voor onze dieren en een zo goed mogelijk leven.
edit: ik ben nu 2 filmpjes aan het uploaden dan kan je zien hoe het met hem gaat. Het ongelukkige straalt helaas helemaal van zijn koppie af
edit: ik ben nu 2 filmpjes aan het uploaden dan kan je zien hoe het met hem gaat. Het ongelukkige straalt helaas helemaal van zijn koppie af