Net 3 teken bij Izzie gevonden

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Net 3 teken bij Izzie gevonden

Ongelezen bericht door mullermariska »

Kan je aan de hand van de grootte bepalen of ze ze vandaag of eerder heeft opgelopen??
Als ze namelijk van vandaag zijn moet ik de oppas ff vragen waar ze vanmorgen precies zijn geweest. Veel teken daar dus.
Maar als ze er al langer zaten (zonder dat ik ze heb gezien) dan heeft ze ze op vakantie opgelopen. Ben gisteravond terug gekomen uit Duitsland...

Er zat er 1 bij die al wat bloed had opgezogen. Maar heb ze wel eens groter gezien. En 2 kleintjes die heel moeilijk te pakken waren... Die zitten er dan toch nog niet lang of hoeft dat niet??

Afbeelding
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Volgens mij kun je het niet aan de grootte bepalen, maar dat weet ik eigenijk niet zeker :oops:

Wat een gore beesten zeg... :kots:
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Gadverdamme Maris :kots:

Maare, volgens mij heb je gewoon verschil in grootte tussen de teken, dus kan je daar niet aan afmeten of ze er al lang zitten.
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Keo heeft vorig jaar wel 20 teken gehad (vastgezogen), al vanaf begin april.

Dit jaar 1 enkele, maar de laatste paar weken lijkt het ineens erger te worden :confused:
Zojuist komen we uit het bos en kruipt er een op zijn kop.

Ik veeg hem er vanaf en hij belandt op mijn hand, whaaa paniek :D
Nutteloze vieze rotbeestjes. :mad:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wij waren begin juni in Duitsland en daar werd Bram ook lekgeprikt door die beesten. Niet normaal. Iedere boswandeling moesten we er 10-tallen van hem afplukken. :mad: Dus het zou me niets verbazen als je ze uit Duitsland hebt meegenomen.

Aan de andere kant heb je ze hier in de bossen ook. Dus als ze daar gelopen heeft, kan dat natuurlijk net zo goed. Aan de omvang van het 3-tal is het niet echt te zien.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
honesto do campo verde

Ongelezen bericht door honesto do campo verde »

Mijn labjes hebben echt nooit een teek maar vorig jaar in Duitsland was het vreselijk raak bij Priska ondanks de Frontline. Dus het kan heel goed dat ze die in Duitsland heeft opgelopen. Bah, vieze beesten :kots:
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door liesjeb »

Was het leuk in Duitsland? :)
Als de teken uit Duitsland komen, dan ben je op de verkeerde plaats gaan lopen 8) Dizzy heeft er (gelukkig!) geen last van gehad in Duitsland. Maar hier in de regio heeft ze héél vaak teken... :( Het blijven vieze beesten!
Afbeelding
Met dank aan Monika :)
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

liesjeb schreef:Was het leuk in Duitsland? :)
Als de teken uit Duitsland komen, dan ben je op de verkeerde plaats gaan lopen 8) Dizzy heeft er (gelukkig!) geen last van gehad in Duitsland. Maar hier in de regio heeft ze héél vaak teken... :( Het blijven vieze beesten!
Het was heerlijk in duitsland ondanks dat ik maar 2x per dag een half uur mocht en kon lopen.
De teken zullen wel van daar zijn want begreep van de oppas dat ze vanmorgen niet los is geweest dus lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze ze daar heeft opgelopen.
Wel een naar idee dat ze ze dus gister al had en dat ik ze niet heb gezien :( Maar ik voel nu geen bultjes ofzo dus zal wel loslopen. (en dat Iz op bed slaapt... met die vieze beesten op haar!! :shock: :kots: ) Zo mijn bed verschonen...
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Plaats reactie