Wat een warmte ineens weer..

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Anita Straalman schreef:Wij hebben hem ook gekocht in een dierenspeciaalzaal. De Petsplace heeft die bij ons
Vandaag was ik voor Roxy bij de da (oorontsteking) en ik vroeg naar die koelband. Zij adviseerde een heel koelvest.
Mijn da heeft ook een kleine winkel. Maar dat vest vond ik wel erg duur, namelijk 75 euro.
Zag er wel mooi uit hoor. Niks mis mee.

Ik denk er nog even over.
Wat kost zo'n koelband ongeveer?
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Als je dan toch iets groter zou moeten kopen dan zou ik gelijk voor een mat gaan, is ook wel iets duurder maar naar mijn idee praktischer, ze kunnen erop liggen en veelal koelen honden toch via hun voeten.
Met de wandeling zelf heeft Tabor er naar mijn idee niet veel aan. Maargoed, dan loopt ie (bezig) en dan over die warme vloer (wat de warmte afvoer niet echt bevorderd...)
Persoonlijk zou ik dan dus voor een mat gaan
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

daantjuh85 schreef:Als je dan toch iets groter zou moeten kopen dan zou ik gelijk voor een mat gaan, is ook wel iets duurder maar naar mijn idee praktischer, ze kunnen erop liggen en veelal koelen honden toch via hun voeten.
Met de wandeling zelf heeft Tabor er naar mijn idee niet veel aan. Maargoed, dan loopt ie (bezig) en dan over die warme vloer (wat de warmte afvoer niet echt bevorderd...)
Persoonlijk zou ik dan dus voor een mat gaan
Ja, zo'n mat is mooi.
In een ander topic heb ik net een link gevonden naar een site met allerlei koelmatten enzo. Ik heb hem opgeslagen en ga er eens rustig over denken wat ik zal doen.

Nu koelt het gelukkig iets af hier. Wat een hitte vandaag :?
Roxy had er duidelijk last van (en vrouwtje ook)
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

Ziet er goed uit die halsband...mss een idee voor onze pup; zeker als we in juli naar Frankrijk gaan!
Lausje schreef:Dat ziet iig goed uit :)
Tabor heeft het goed voor elkaar :D

Ik heb net geprobeerd Pepper te interesseren in de zinken teil die ik vol water had gekiept, maar madame wil er niets mee van doen hebben :(

Ik zal toch niet zo`n labje met watervrees hebben? :confused: :cry:
Zelfde verhaal hier :(. Had zelfs een badje gekocht maar Tjinta had totaal geen interesse(zelfs niet in het grote zwembad(voor ons) ernaast). Alles geprobeerd maar niets werkte.

Volgens mij hebben we hier een hond met water vrees!
Afbeelding
Donja

Ongelezen bericht door Donja »

Haha hier het tegenovergestelde. Tara zat de hele dag met haar pootjes in een afwasteil en ging elke keer voor de badkamerdeur staan toen we haar vanmiddag even in bad hadden gedaan. Ze heeft dus vandaag 3 keer gebadderd in de badkuip haha. Nu was het hier ook binnen bijna 30 graden en dus niet te houden voor haar. Een natte handdoek uit de koelkast doet ook wonderen.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Donja schreef:Haha hier het tegenovergestelde. Tara zat de hele dag met haar pootjes in een afwasteil en ging elke keer voor de badkamerdeur staan toen we haar vanmiddag even in bad hadden gedaan. Ze heeft dus vandaag 3 keer gebadderd in de badkuip haha. Nu was het hier ook binnen bijna 30 graden en dus niet te houden voor haar. Een natte handdoek uit de koelkast doet ook wonderen.
Dat is ook nog eens een idee, maar die koelmat is wat dat betrefd toch minder vochtig om neer te leggen en wordt toch niet zo snel warm..

@roxy; Volgens mij is dat dezelfde site waar ik ooit eens gekeken heb. Koelbanden en matten met printjes toch? Erg leuk zijn ze :D
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

koelvest moet je erg mee uitkijken omdat je hond dan niet kan kiezen voor koelte of niet. Ik heb hier ook een koelmat, maar die vind ze eng :s Beweegt een beetje. Al lag z eer laatst met de hele erge hitte toch wel op (in de tuin in de felle zon, dom beest is het af en toe ook)
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Agnes schreef:koelvest moet je erg mee uitkijken omdat je hond dan niet kan kiezen voor koelte of niet. Ik heb hier ook een koelmat, maar die vind ze eng :s Beweegt een beetje. Al lag z eer laatst met de hele erge hitte toch wel op (in de tuin in de felle zon, dom beest is het af en toe ook)
Ja, dat idee had ik ook bij dat vest.
Lekker slim he, in de zon op een koelmatje :applaus:

Mijn da zei dat zo'n vest lekker is als de hond naast de fiets loopt. Dat doet Roxy nog niet hoor, ze is pas een half jaar.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Ik heb, na het lezen van dit onderwerp, vanmiddag ook een koelband aangeschaft. Lekker stoer rood voor de oude blonde lobbes. :verliefd1:

Ik ga zaterdag op vakantie (al is het in Ollanda je weet het nooit qua weer) en koelband ligt inmiddels bij de megastapel campeerspullen (pffff hoe krijg ik het allemaal in mijn auto :? ).

Ben benieuwd of het helpt als Banjer de kanjer het warm krijgt. Ach alle beetjes helpen ..toch :)
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Fijne vakantie Francis :wohoo:

En ik zag op het weerbericht dat het zeker mooi gaat worden komende week, dus je hebt geluk. Als het nu maar niet weer doorslaat. Maar dan heeft Banjer lekker zijn koelband.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

francis v schreef:Ik heb, na het lezen van dit onderwerp, vanmiddag ook een koelband aangeschaft. Lekker stoer rood voor de oude blonde lobbes. :verliefd1:

Ik ga zaterdag op vakantie (al is het in Ollanda je weet het nooit qua weer) en koelband ligt inmiddels bij de megastapel campeerspullen (pffff hoe krijg ik het allemaal in mijn auto :? ).

Ben benieuwd of het helpt als Banjer de kanjer het warm krijgt. Ach alle beetjes helpen ..toch :)
Fijne vakantie :)
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Roxy11 schreef:Fijne vakantie Francis :wohoo:

En ik zag op het weerbericht dat het zeker mooi gaat worden komende week, dus je hebt geluk. Als het nu maar niet weer doorslaat. Maar dan heeft Banjer lekker zijn koelband.
Dank jullie wel!! De kamer staat inmiddels vol met spullen en Banjer heeft in de gaten dat er iets staat te gebeuren :D

Vannacht kwam hier (regio den haag) nog een behoorlijk onweersbui over en ik lag in m'n bed met de gedachte.....de komende 2 weken schijnt alleen maar de zon 8)

(terwijl ik dit typ komt het met bakken de hemel uit...zucht hahha

Jullie ook allemaal een hele fijne vakantie!!!!

Lieve groet van de 3 blonde musketiers :)

Oja...hihih tijdens de vakantie gaan we kijken bij een eventuele herplaatser dus wie weet komen we thuis met een 2e lab :D :applaus: .
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Veel plezier op vakantie en ik hoop voor je dat de herplaatser bij jullie past! Lijkt me gezellig een 2e labje dr bij :D
Plaats reactie