Broer en Zus

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Broer en Zus

Ongelezen bericht door Pandora »

Wij hebben drie weken de hond van mijn ouders, Thorgal, de broer van Pandora. Hij gaat zondag al weer terug naar zijn eigen huis maar het was wel drie weken genieten :D

Zo ongelooflijk hoeveel broer en zus op elkaar lijken! :shock:
In de avond liggen ze gevloerd in dezelfde houding, dezelfde maniertjes als ze spelen of opgewonden zijn. Met z'n tweeën spelen ze trek- en stoeispelletjes waar Ramses niks van begrijpt en alleen maar in de weg loopt. Zelfde manier van aandacht vragen en bedelen om wat lekkers. Als ze eten flapperen de oortjes in het rond op de zelfde manier. Zelfs de houding waarin ze hun drol draaien is het zelfde :D
Ik vond het zo leuk om te zien! Ik heb de afgelopen drie weken regelmatig in een deuk gelegen om de gelijkenissen tussen broer en zus :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

´t zijn ook 2 lekkere labjes :verliefd1:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Jaaa super; ik zie heel af en toe Olly's éne zus nog wel eens die in een rusthuis werkt als therapiehond, en dat is ook zo'n lekker gevoelig ding die je op dezelfde manier schijnt aan te kijken als Olly!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D wat grappig die gelijkenissen!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

EricaM schreef:´t zijn ook 2 lekkere labjes :verliefd1:
Amen :)
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Pandora
Speurneus
Speurneus

En dan vergeet ik nog dezelfde 'muilezel houding' in de avond als ze zeggen "Ja, daaaaaaaag, ik heb al geplast, ik loop niet verder :eusasnooty: " :lol:
Afbeelding
Pebbles
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Pebbles »

En dan vergeet ik nog dezelfde 'muilezel houding' in de avond als ze zeggen "Ja, daaaaaaaag, ik heb al geplast, ik loop niet verder "
Bestaan er zulke honden :shock: Zo één wil ik er ook. :)
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Wat leuk om dat zo mee te maken, broer en zus.
Bijzonder om de gelijkenissen te zien.
Geniet er nog eventjes van.
Afbeelding
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Leuk is dat hè, als je die familietrekjes ziet :) Hier hebben we natuurlijk elke dag allerlei familie van elkaar rondlopen, maar als je het dagelijks meemaakt, valt het niet meer op. Maar Hindi, de moeder van Pip woont bij mijn schoonzus in huis (staat wel op mijn naam). Laatst was ze hier weer eens op bezoek en dan valt het echt op hoeveel die twee op elkaar lijken, ze plassen en poepen zelfs op dezelfde manier :lol:
En wat ik ook zo leuk vind, is dat ze elkaar heel duidelijk herkennen. Normaal spelen Pip en Dazzle altijd samen, maar laatst toen Hindi kwam, vlogen die twee elkaar bijna letterlijk in de armen en hadden alleen nog maar oog voor elkaar :verliefd1: Dazzle wilde dolgraag meespelen, maar ze zagen haar gewoon niet staan :D Wel zielig voor Dazzle´tje, maar ja, that´s life... :?

Hanneke
Pandora
Speurneus
Speurneus

Laboriginals schreef:Leuk is dat hè, als je die familietrekjes ziet :) Hier hebben we natuurlijk elke dag allerlei familie van elkaar rondlopen, maar als je het dagelijks meemaakt, valt het niet meer op. Maar Hindi, de moeder van Pip woont bij mijn schoonzus in huis (staat wel op mijn naam). Laatst was ze hier weer eens op bezoek en dan valt het echt op hoeveel die twee op elkaar lijken, ze plassen en poepen zelfs op dezelfde manier :lol:
En wat ik ook zo leuk vind, is dat ze elkaar heel duidelijk herkennen. Normaal spelen Pip en Dazzle altijd samen, maar laatst toen Hindi kwam, vlogen die twee elkaar bijna letterlijk in de armen en hadden alleen nog maar oog voor elkaar :verliefd1: Dazzle wilde dolgraag meespelen, maar ze zagen haar gewoon niet staan :D Wel zielig voor Dazzle´tje, maar ja, that´s life... :?

Hanneke
Het is echt heel leuk om die familietrekjes te zien!!!
Als ze elkaar net ontmoeten dan zijn Thorgal en Pandora ook altijd heel blij om elkaar weer te zien, en doet Ramses echt even niet mee, maar daarna trekken de mannen voornamelijk met elkaar op om 'mannendingen' :spierbal: te doen.
Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig :D
Plaats reactie