Aangeboden: Ringtraining in Noord-Nederland

Plaats hier alles over hondenshows.
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Aangeboden: Ringtraining in Noord-Nederland

Ongelezen bericht door Naomie »

Hallo Allemaal,

Wij, rick en ik, gaan voor Labrador Retrievers, tegen onkostenvergoeding voor de koffie en de locatie, ringtraining geven. Dit is een prachtige voorbereiding voor de mensen in Noord Nederland voor de aankomende Kamp. Clubmatch in Bennekom.

Er worden 5 lessen gegeven op 09, 16, 23 Juli en 6 & 13 Augustus van 14.00 tot 16.00 uur in Oude Pekela bij "de Graankorrel". " De Graankorrel" is een grote dierenwinkel met aan de achterkant een geweldig groot grasveld, voldoende parkeergelegenheid en ook de mogelijkheid om natuurlijk nog even te shoppen.

Vooraf aanmelden alleen via http://www.dogwork.nl/nieuws/" onclick="window.open(this.href);return false; de kosten zijn EUR 5,- voor vijf lessen incl. koffie/thee.

Het is de bedoeling dat het een aantal gezellige en leerzame middagen worden ter voorbereiding van de clubmatch. Eventueel kunnen ook andere honden uit rasgroep 8 deelnemen.

Groetjes
NaomieDeze topic is geplaatst met toestemming van het forumteam
Afbeelding
Nina
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Nina »

Mooi initiatief, ik meld me aan.
Afbeelding
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Nina schreef:Mooi initiatief, ik meld me aan.
Gezellig, :applaus: we zien je aanmelding graag tegemoet!

Er zijn nog een paar plekjes over en dat zit de groep alweer vol.
Afbeelding
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Inmiddels hebben we 5 lessen ringtraining gegeven aan gemiddeld 15-22 honden. Rick en ik deden het dus gezellig samen. Er waren voornamelijk labradors, 1 golden, 1 flatcoat en ook nog een cocker spaniel. We hebben allerlei situaties kunnen uitleggen, trainen en veel vragen beantwoord.

We hebben goede vooruitgang gezien bij de honden, gezellig koffie en thee gedronken en we hopen dit nog een keer te kunnen doen. De serie van meerdere lessen is goed bevallen. Je kunt echt stappen zetten met zijn allen. Maar eerst...... kijken of het echt zijn vruchten heeft afgeworpen op de kamp. clubmatch. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie