Nog een paar fotos van de Show in Emmen in Juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Daniëlle Darwinkel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Daniëlle Darwinkel »

riwka schreef:
Daniëlle Darwinkel schreef:Leuke foto's. Kwam mezelf ook nog tegen (foto 25, meisje met de zwarte hond)
Was jij niet dat baasje met dat labje dat het zo warm had? Mooie hond trouwens!
Klopt. Youri was degene die zo'n last had van de warmte. Gelukkig kwam alles weer goed en verrassend genoeg nog een goede uitslag ook (3U). Maar het allerbelangrijkste was dat mijn hondje zich weer lekkerder voelde.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ach arme Youri. Wij hadden wel medelijden met hem. Maar voor jou was het zeker ook moeilijk. Het was ook zo heet . Gelukkig ging het ook snel weer beter met hem. Heb je hem na afloop even lekker laten zwemmen ??
Afbeelding

bedankt Sharon !
Daniëlle Darwinkel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Daniëlle Darwinkel »

Nee, ik heb hem helaas niet laten zwemmen. Ik moest namelijk tot het einde blijven in verband met beste baby en toen we weg konden begon het al te onweren, maar thuis even lekker door de regen gelopen en daarna lekker laten neerploffen op de koude plavuizen. 's avonds rende hij alweer door het huis heen alsof er niets was gebeurd. Maar op zo'n moment voel je je wel knap lullig.
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Nou gelukkig is alles weer goed gekomen!! En het was er ook achtelijk warm en het duurde lang. Volgende keer moeten ze maar een party tent opzetten voor de wachtende labjes!
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Plaats reactie