Sasha mag naar de volwassenles :)

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
santa_6396

Sasha mag naar de volwassenles :)

Ongelezen bericht door santa_6396 »

Ik verstop niet dat ik lichtjes fier ben dat mijn meid het zo goed doet :)
De leraar stond er echt van versteld (we hebben verschillende monitoren, die natuurlijk dezelfde manier hanteren ;) ) dat ze zo goed op schema zit :) ja wat wil je: ik ga iedere week. De anderen komen om de 2 - 3 weken eens af, en ja ...
Normaal mogen ze pas naar de volwassenles gaan op 6 maanden, met 1 à 2 individuele lessen om ze volledig op niveau te krijgen.

Hij zei dus dat ik al naar de volwassenles mocht gaan met haar (ze wordt 5 maanden op 11juli) als ik mij er goed bij voel :) Ben echt superbenieuwd :) Vanavond is het voor mijn kleine meid dan tijd om over te stappen naar de andere les :) Ben echt benieuwd :) en superzenuwachtig :) en ik wou het even met jullie delen :) zal laten weten hoe het is verlopen!

ps: sorry voor de vele enthousiaste smileys ;)
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

En hoe was het? :)
Gefeliciteerd nog!
santa_6396

Ongelezen bericht door santa_6396 »

Het is vrij goed gegaan :) ik moet gewoon rustig aan doen, in de zin dat ik direct teveel vraag ;) (ze geven een oefening en ik wou dat doen, maar eigenlijk is het aan mij om te zeggen dat ik de oefening simpelder maak :)

Het terugroepen met obstakels in het midden, ging supergoed... ondanks het feit dat ze eerst bezig was met andere honden :) en door tunnels lopen enzo ging ook supergoed :)
Maar ze had het warm gisteren en was beetje onder de indruk :) maar mijn meisje heeft het ondanks dit alles goed gedaan :)
Zoals ze op hondenschool zeiden:' vergeet niet dat jouw hondje nog in de kleuterklas zit, dus vraag niet TE veel van haar' :) mja :) dat moet ik dan nog zelf leren he ;)
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wow, dat is supernieuws zeg!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Plaats reactie