Volgens mijn vrouwtje ben ik altijd een lief hondje in de auto; ik mag zelfs voorin zitten op kleine stukjes

Zodra wij bij de praktijk aankomen, wordt ik helemaal blij

Ik sleur mijn vrouwtje over straat en zo de praktijk binnen. Dan ga ik direct Doortje, de praktijkhond, 'begroeten' . Doortje knottert weleens en dat mag zij niet van de assistente. Daar ben ik het volledig mee eens: wat klantonvriendelijk

Aandacht voor mijn baasjes? Commando's? Zitten? Liggen? Blijven? .....noooooit van gehoord........

Vandaag moest ik weer naar de DA en vandaag ging ik niet met vrouwtje, maar met baasje. Uiteraard precies hetzelfde ritueel met als verschil dat baasje sterker is dan mijn vrouwtje...dus dat sleuren was niet helemaal mogelijk

Ik moest naar de DA omdat ik een bult in mijn flank had. Hij heeft mij geprikt in de bult en gekeken wat eruit kwam. Ik heb niks gemerkt. Ik lag lekker op de grond en baasje hield mij vast en de DA was mij aan het helpen. Ik lag lekker vrolijk te kwispelen en kreeg erna een brokje!
Ook kreeg ik een compliment: de DA vond mij een hele mooie hond. Ik zag er heel goed en gezond uit en hij vond dat ik goed op gewicht was en heel sterke en goede spieren had. Hij zag aan mij dat ik best veel beweging krijg: heeft dat joggen toch een voordeel voor mijn uiterlijk

Nou dat was een lang verslag van mijn goede band met de DA