ik bij de DA

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

ik bij de DA

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Soms moet ik van mijn baasjes wel eens naar de DA. De DA is een hele grote vriend van mij!
Volgens mijn vrouwtje ben ik altijd een lief hondje in de auto; ik mag zelfs voorin zitten op kleine stukjes 8) Ze gespt mij dan wel altijd vast met de gordel en mijn astronautenpak. Soms maakt zij het raam over en ga ik lekker met de neus uit de raam hangen :orange3: Volgens mijn vrouwtje zit ik als een zoutzak dan naast haar in de auto :evil: Vervolgens val ik na een 1 km in slaap op de schoot of benen van mijn vrouwtje
Zodra wij bij de praktijk aankomen, wordt ik helemaal blij :schreeuw:
Ik sleur mijn vrouwtje over straat en zo de praktijk binnen. Dan ga ik direct Doortje, de praktijkhond, 'begroeten' . Doortje knottert weleens en dat mag zij niet van de assistente. Daar ben ik het volledig mee eens: wat klantonvriendelijk :evil: ! Vervolgens sleur ik mijn vrouwtje door de wachtkamer en bij het voorbijgaan, gooit vrouwtje vlug mijn paspoort over de balie: netjes afgeven is door mijn gesleur niet mogelijk :twisted:
Aandacht voor mijn baasjes? Commando's? Zitten? Liggen? Blijven? .....noooooit van gehoord........ :D :lol: Als de DA mij dan komt halen, dan wordt het pas echt leuk :applaus: Hij is zoooo aardig! Ik mag hem altijd begroeten en hij doet altijd een beetje stoeien! Ik ben nooit bang voor hem geweest, want ik krijg altijd een brokje als ik goed meewerk! Ik laat alles doen: spuitjes, op buik duwen, hart luisteren, oortjes kijken, tanden kijken: geen probleem! Vaak sta ik ook nog te kwispelen op de tafel, soms zo erg dan mijn baasjes mijn rugje moeten vasthouden omdat de DA anders de spuit niet goed kan zetten :lol:

Vandaag moest ik weer naar de DA en vandaag ging ik niet met vrouwtje, maar met baasje. Uiteraard precies hetzelfde ritueel met als verschil dat baasje sterker is dan mijn vrouwtje...dus dat sleuren was niet helemaal mogelijk :mad:
Ik moest naar de DA omdat ik een bult in mijn flank had. Hij heeft mij geprikt in de bult en gekeken wat eruit kwam. Ik heb niks gemerkt. Ik lag lekker op de grond en baasje hield mij vast en de DA was mij aan het helpen. Ik lag lekker vrolijk te kwispelen en kreeg erna een brokje!
Ook kreeg ik een compliment: de DA vond mij een hele mooie hond. Ik zag er heel goed en gezond uit en hij vond dat ik goed op gewicht was en heel sterke en goede spieren had. Hij zag aan mij dat ik best veel beweging krijg: heeft dat joggen toch een voordeel voor mijn uiterlijk 8) Hopelijk leidt dit tot veel teefjes die met mij een beschuitje willen eten :wink:
Nou dat was een lang verslag van mijn goede band met de DA :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D nou dat klinkt heel gezellig allemaal hoor, en hopenlijk is die bult niets ernstigs he.
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Nee, de bult is niks ernstigs. Het zou een bloeduitstorting zijn van een of andere prikdier. Of misschien heb ik mij ergens aan gestoten tijdens een van mijn lompe acties :) In ieder geval een bloeduitstorting!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:lol: :D :lol: klinkt als een gezellig bezoekje DA,en gelukkig heb je niks ernstigs!
je kan wel een keer met Guus naar de DA gaan..... :D
die is ook zo gek op de DA :? en die komt met dezelfde
enthousiastme binnen als jou :lol: :D :lol:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Een leuk uitje voor jou, maar niet voor je baasjes :lol:
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Ik moet heel hard lachen om je verhaal, hoe je alles omschrijft haha.. Max wat ben je toch een kanjer :D
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

zo zie je maar bij de DA kan het heel leuk zijn ...
zeker als de uitslag ook goed is.
Fijn :D
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Ge-Wel-Dig omschreven :D :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Geweldig omschreven :D en heel herkenbaar :D
Gelukkig dat het niets ernstig was Max!
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

:D :D :D Vida vindt het ook heerlijk bij de DA en onze vorige hond ook :D :D De Da is en was hun grootste vriend. Ik heb met onze DA er een grappig gesprek over gehad. ze zei dat Labradors en Golden retrievers bijna allemaal graag naar de DA gaan. Onze DA geeft namelijk aan t einde van het consult een hondenkoekje en labs conditioneren dat met het DA bezoek. Ze denken heey nog ff het koelkastje open enting erin en dan komt het fel begeerde koekje, enne eten daar doen ze t voor. :D
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Heerlijk geschreven, ik heb er beeld bij :D
Fijn dat je het zo leuk vind bij de da Max :wink:
Plaats reactie