haar, haar en nog eens haar
-
SaskiaL.
haar, haar en nog eens haar
Ik vraag me af hoe lang deze verhaarperiode duurt. Mijn god , ik kan er wel 3 cavia's per dag van maken! 
-
SaskiaL.
-
Roos
Even een vraag voor de bruine labrador eigenaren, heeft jullie hond ook van die verkleuringen in de vacht nu ze in de rui zijn?
Dewi heeft op haar koppie, ellebogen, knietjes en staart allemaal rood/oranje haar, volgens mij is dit dood haar maar vlot eraf gaat het ook niet
daar word ik nog flauwer van dan het haar op zichzelf want het is zo'n rotgezicht.
En Sam heeft ook wel dood haar zo te voelen, maar dat verkleurt helemaal niet
Dewi heeft op haar koppie, ellebogen, knietjes en staart allemaal rood/oranje haar, volgens mij is dit dood haar maar vlot eraf gaat het ook niet
-
SaskiaL.
Jussi heeft dat niet, maar volgens mij heb ik er wel eens over gelezen hier.Roos schreef:Even een vraag voor de bruine labrador eigenaren, heeft jullie hond ook van die verkleuringen in de vacht nu ze in de rui zijn?
Dewi heeft op haar koppie, ellebogen, knietjes en staart allemaal rood/oranje haar, volgens mij is dit dood haar maar vlot eraf gaat het ook nietdaar word ik nog flauwer van dan het haar op zichzelf want het is zo'n rotgezicht.
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Roos
SaskiaL. schreef:Jussi heeft dat niet, maar volgens mij heb ik er wel eens over gelezen hier.Roos schreef:Even een vraag voor de bruine labrador eigenaren, heeft jullie hond ook van die verkleuringen in de vacht nu ze in de rui zijn?
Dewi heeft op haar koppie, ellebogen, knietjes en staart allemaal rood/oranje haar, volgens mij is dit dood haar maar vlot eraf gaat het ook nietdaar word ik nog flauwer van dan het haar op zichzelf want het is zo'n rotgezicht.
Ik zal eens even op jacht gaan naar dat topic
-
Lunatic
- Speurneus

Ja heel herkenbaar, Max heeft dat ook, lichtere/oranje achtige plekken, geen mooi gezicht, maar je weet wel precies waar je moet kammenRoos schreef:Even een vraag voor de bruine labrador eigenaren, heeft jullie hond ook van die verkleuringen in de vacht nu ze in de rui zijn?
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
laika
- Speurneus

quinty zwart lijkt soms een bruine labrador met dat dooie haarRoos schreef:Even een vraag voor de bruine labrador eigenaren, heeft jullie hond ook van die verkleuringen in de vacht nu ze in de rui zijn?
-
janny van emst
(Bruine) Bono is ook al minstens 6 weken in de rui, heb een Swiffer aangeschaft want ik kan wel 3 x p.d. stofzuigen en daar word ik niet blij van
Zo kan ik tussendoor toch snel heel wat plukken haar van de (laminaat)-vloer halen, het oog wil ook wat
Hij is tijdens de rui ook altijd erg vlekkerig, maar met de furminator haal je al die lichte plekken zo weg. Ik doe het niet te vaak want hij heeft een erg droge huid (altijd al gehad) en bij veel borstelen krijgt hij last van roos.
Ik heb het idee dat de ergste rui nu over is, gelukkig
Heeft iemand nog een tip voor roos? gr. Janny
Ik heb het idee dat de ergste rui nu over is, gelukkig
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus