Ik moet op een formulier invullen welke micro-chip Qiki heeft.
Ik kan kiezen uit: Avid, Destron, Trovan, other ISO compatible....
Wordt er niet 1 standaard gebruikt? Of waar kan ik het vinden? Ik wil het formulier vandaag opsturen en o nou spoednummer voor de da te bellen vind ik weer zo overdreven
meestal zijn de chips (bij honden, paarden en katten) van Virbac. De pups die bij mij gechipt zijn door de raad van beheer en mijn honden (en alle paarden) hebben in ieder geval een Virbac (backhome) chip.
sbientje schreef:bij mij staat het nummer er wel in, maar niet het merk...
Klopt, als een pup gechipt wordt krijg je een setje stickers. Echter alleen op de bovenste sticker staat het merk, daaaronder alleen barcodes.
maup is pas later gechipt. Ik heb wel een vel stickers, waar er 2 afzijn (de onderste 2). Een zit in haar paspoort geplakt, andere is naar NDG opgestuurd. Maar op de bovenste sticker staat ook geen merk..
In Senna haar dierenpaspoort is een stikker geplakt met de naam virbac en barcode,de overige stikkers daar zit ook nog een stikker bij met de naam virbac.
Klopt, als een pup gechipt wordt krijg je een setje stickers. Echter alleen op de bovenste sticker staat het merk, daaaronder alleen barcodes.
maup is pas later gechipt. Ik heb wel een vel stickers, waar er 2 afzijn (de onderste 2). Een zit in haar paspoort geplakt, andere is naar NDG opgestuurd. Maar op de bovenste sticker staat ook geen merk..
Waarom zou dat belangrijk zijn eigenlijk?
Het kan van belang zijn voor de "leesbaarheid". Niet alle chips zijn te lezen met bepaalde readers.
Nee bij mij niet hoor! Ik heb hier een setje stickers van Mees liggen en daar staat overal Virbac boven... chip van de RvB
Volgens mij bij Juna en Fust idemdito?