Tessa
-
- Speurneus
- Contacteer:
tjee dit vind ik rot
De juiste beslissing denk ik, maar och wat verdrietig.
We kennen elkaar helemaal niet, maar als je een babbeltje wilt maken weet je me te vinden he?
Heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het voor jullie net zo rustig verloopt als voor maup een week geleden
Ik zal aan jullie denken.

We kennen elkaar helemaal niet, maar als je een babbeltje wilt maken weet je me te vinden he?
Heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het voor jullie net zo rustig verloopt als voor maup een week geleden

Dank jullie wel allemaal. Ik denk nog steeds dat we de juiste beslissing hebben genomen. Moeilijk vind ik het wel, vooral als ze dan gisteravond opeens een opleving krijgt. Maar vannacht lag ze weer in haar eigen urine, dat is toch echt niet meer hondwaardig. Ze heeft daarbij echt een hele mooie leeftijd gehaald. Vanmiddag zal wel heel moeilijk worden...
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Ik lees net jouw hele verhaal en ik wil je heel veel sterkte toewensen voor vandaag en de dagen die gaan komen. Het kaarsje gaat langzaam uit na een heel lang en mooi leven te hebben gehad. Ik weet hoe moeilijk dit is. Ook wij hebben Youri, ons lieve oude mannetje moeten laten inslapen, het was niet leuk meer voor hem. Ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee terwijl ik weet dat we de juiste beslissing hebben genomen. Deze beslissing doen we uit liefde voor onze schat. Vergeet dat niet.
Ik stuur je vanuit hier een dikke knuffel toe, voor jou en Tessa.
Je bent in mijn gedachten.
Veel liefs van Alice.
Ik stuur je vanuit hier een dikke knuffel toe, voor jou en Tessa.
Je bent in mijn gedachten.
Veel liefs van Alice.