Weekendje van huis

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
santa_6396

Weekendje van huis

Ongelezen bericht door santa_6396 »

Donderdagavond ben ik Sasha naar mijn broer gaan brengen ... met toch wel een heel klein hartje ... ok ik ging ze de zondagochtend terug zien, maar toch ik vond het niet zo heel gemakkelijk ;)

Ik heb al haar belangrijke spullen ingepakt en naar daar gereden ... ze heeft wat zitten blaffen toen ik vertrokken ben, maar voor de rest heeft ze niet getoond dat ze mij mistte en deed ze het heel goed :)
Zaterdagnamiddag is ze naar mijn papa gegaan en heeft ze met twee kinderen zitten spelen (onder toezicht van mijn pa natuurlijk) het heeft wel voor een grappig scenario gezorgd :) De oudste dochter(6jaar) liep rond met de hond en op bepaald moment sprong Sasha omhoog, de oudste verwachtte het niet en viel achterover op de salontafel. ze heeft gelukkig niets en toont nog maar eens aan dat ik iets aan het springen van sasha moet doen ;)
Zondagochtend heeft mijn pa ze terug bij mij afgezet en ze was toch wel heel blij van mij terug te zien :) en ik ook hoor :) ze is direct dicht bij mij gekropen en heeft drie volle uren geslapen :) ze zal een toch niet zo rustgevend weekendje achter de rug hebben denk ik :)

(Ze moest op weekend, omdat de ouders van de vriendin waar ik bij woon op weekend gingen en het alarm wouden opzetten ;) )
(en mijn vriend mijn gezaag maar aanhoren over mijn hondje :p )
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Ik kan me voorstellen dat je haar gemist hebt! Gelukkig heeft ze het leuk gehad.
Plaats reactie