........ is het leuk om een hond als roef te hebben.
99 van de 100 dagen zeg ik volmondig JA! wat een heerlijk beest is het toch

nah vandaag was het dag 100 zeg maar

begon vanmorgen al en eigenlijk als ik er op terug kijk deed hij eigenlijk niks verkeerd...maar ja die timing was een beetje prut!
maar goed,vanmorgen dus: dikke buien en wind en aangezien ik nog steeds herstellende ben van een vuige infectie voel ik me niet 100%
dus eigenlijk was het mijn schuld dat roef die prutsloot in stoof en daarna die dooie eend vond en zijn oksels ging parfumeren met eau du verrotte cannard! moet je maar opletten

alleen thuis dus noway josé dat ik roef in mijn uppie naar boven doe in bad, dus met de tuinslang en hondeshampoo in de tuin een flink stribbelende hond insoppen en nog eens soppen en omdat eau du verrotte cannard net zo opdringerig is als ehh het axe effect nog maar een derde keer... 3 maal is scheepsrecht he?
nou roef rook weer fris en fruitig en was weer schoon.................... voor een minuutje want zijn halsband glipte af en meneer dook onze ex vijver in en goh

goed roef weer kennis laten maken met meneer tuinslang en hup naar binnen.
hij heeft wel 4 uur vast geslapen in zijn bench

so far so good zeg maar
tot vanavond

de kinderen wilden warme chocolademelk bij het koffie drinken(geef ze eens ongelijk,ik wilde al een kerstboom kopen vandaag zo koud heb ik het)
nu hebben wij een erg knullig salontafeltje(op wielen!) dus dat is al geen goeie match met 2 tankjes,maar we letten altijd goed op,nou bijna altijd bleek maar weer

koffie en chocomel staan klaar en ik ben nog even in de keuken bezig.
de kinderen zijn gezellig bezig met een knutselwerkje.
klaar!! wordt er geroepen,nou eens zien of tie ut doet......ja dan moet je al voorzichtig worden eigenlijk he

1...2...3..........klats boem kladder!!!!

mijn bloedjes hadden een papierenvliegtuigje gemaakt en laten vliegen

en roef vloog er dus achter aan en zag de tafel niet meer.

enfin in de herkansing maar weer en we zitten goed en wel.
ik kijk naar roef en denk nog die voelt zich niet zo lekker,en ik dacht het nog niet of roef dacht...ik geloof dat ik een heel klein beetje misselijk ben

en hop zo zijn zalm en haasmaaltijd in de herkansing zeg maar.
hij was nog wel zo lief om het zelf op te ruimen

ons kleed met blokjes heeft er nu 5 organische vlek vormen bij ,ondanks de blue wonder en de stoomreiniger wil het er niet uit.
ga het mischien nog wel eens mooi vinden denk ik.
helemaal geweldig is de kop van james.......ik wassut niet hoor

leuk hoor honden!