HD en ED in de verzekering

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

HD en ED in de verzekering

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Joepieee.... het is zover! Heupen en ellebogen zitten bij Proteq in de verzekering :applaus:
http://www.proteqdierenzorg.nl/verzeker ... en/dekking" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan zullen de andere hopelijk ook wel volgen.

Hanneke
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Heb de site bekeken, goed nieuws. Spijtig, indien niet woonachtig in Nederland, kan je geen polis afsluiten bij protecq.
Your dogs loves you, when No body else does
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Toevallig van de week ook gezien.Ik wilde overstappen van mijn huidige verzekering naar Proteq maar ik heb wel gezien dat het nu ineens (voor onze hond)10 euro per maand duurder is als toen het niet in de basisverzekering zat!Ik snap dat ze het wel duurder moeten maken maar schrok eerst toch wel even.Moet er nog even over denken.Bij mijn huidige verzekering komt het waarschijnlijk binnenkort ook maar dan echt als aanvullende verzekering.Wacht het nog even geduldig af dus....
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

goh.... en wrom nu ineens wel dan?
mmm... dat weet jij natuurlijk ook niet 8)
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Monica »

Echt goed nieuws 8)
Afbeelding
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Jo-Ann schreef:goh.... en wrom nu ineens wel dan?
mmm... dat weet jij natuurlijk ook niet 8)
Ik kan er wel een slag naar slaan. Het zal wel een rekensommetje zijn... labradors, goldens, duitse herders, de rassen die vaak te kampen hebben met HD en ED, zijn populaire rassen met jaarlijks vele duizenden pups. Als een groot deel van de pupkopers zijn pup meteen in de verzekering doet vanwege het risico op dure foto´s en operaties, betekent dat heel veel meer omzet. Maar een klein percentage van die pups krijgt daadwerkelijk te maken met ED of HD, misschien nog geen 5%. Dat is voor de verzekeringsmaatschappij dus winst.
Ze zullen het vast wel goed hebben doorgerekend :)

Hanneke
Plaats reactie