Bolderkar

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Bolderkar

Ongelezen bericht door corretje »

Ik heb afgelopen woensdag een bolderkar gekocht voor Kira. Kira wordt eind augustus 9 en een half. Het lopen gaat nog goed, maar soms heel langzaam. Zeker als we een eind gelopen hebben of als het warm is, dan gaat het op het laatst niet meer zo. En dat is voor Diezel niet altijd leuk. Hij moet zich dan aanpassen terwijl hij sneller wil. Dus ik dacht als ik nou een bolderkar koop en die in het park zet bij ons, dan kan Kira op de terug weg erin. Dan kunnen we doorlopen en zij uitrusten. :D
Een fietskar vind ik geen optie. Want ik durf niet met Diezel aan de fiets te lopen en Kira in een fietskar. En 2 honden in een fietskar lijkt me erg zwaar fietsen. Dan moet ik ongeveer 60 kilo meenemen en ik weeg 57 :D
Dat lijkt me niet eerlijk. :lol:

Nu heeft ze er vanmiddag even ingezeten. Mijn vriend trok de kar en ik liep ernaast met de koekjes. Springt mevr er via de zijkant er bijna uit..... Dan kan natuurlijk niet dat is veel te hoog. Dus ik moet haar vast zetten of de zijkanten verhogen. Ook een antislipmat moet erin. Maar hoe kun je haar er verder aan laten wennen. Door steeds een klein eindje te lopen met haar erin?? Moet hem trouwens nog wel oppimpen

Groetjes van Corine en pootjes van Kira en Diezel
Plaats reactie