Ik weet dat het pijn doet, het moet slijten, maar ze zal altijd een plekje in je hartje blijven houden....
Maupie
-
Von
- Speurneus

-
sophia
- Middelgrote hondenneus

-
Pandora
- Speurneus

Ik heb geen foto's van Maupie maar wel mooie herinneringen
Van wandelingen aan de GM waar ze toch nog heel lang goed kon meekomen.
Van de wandeling vorig jaar met Cooper in Dorst toen we de 'koets' voor Hare Majesteit hadden meegenomen
Van de nieuwjaarswandeling dit jaar januari toen we de 'koets' voor niets hadden meegesleurd omdat mevrouw het nog heel goed vol hield
Van de speciale 'misthoornfluit' omdat ze toch een beetje dover werd maar die ze toen alleen hoorde in combinatie met het woord 'koekje'
Maupie was toch één van de eerste Labradors die ik via dit forum heb ontmoet
Van de wandeling vorig jaar met Cooper in Dorst toen we de 'koets' voor Hare Majesteit hadden meegenomen
Van de nieuwjaarswandeling dit jaar januari toen we de 'koets' voor niets hadden meegesleurd omdat mevrouw het nog heel goed vol hield
Van de speciale 'misthoornfluit' omdat ze toch een beetje dover werd maar die ze toen alleen hoorde in combinatie met het woord 'koekje'
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
Ja, dat waren allemaal hele leuke wandelingen. En idd, die nieuwjaarswandeling ja..Pandora schreef:Ik heb geen foto's van Maupie maar wel mooie herinneringen![]()
Van de wandeling vorig jaar met Cooper in Dorst toen we de 'koets' voor Hare Majesteit hadden meegenomen![]()
Van de nieuwjaarswandeling dit jaar januari toen we de 'koets' voor niets hadden meegesleurd omdat mevrouw het nog heel goed vol hield![]()
Van de speciale 'misthoornfluit' omdat ze toch een beetje dover werd maar die ze toen alleen hoorde in combinatie met het woord 'koekje'![]()
En die fluit! Ik kan me nog een keer herinneren dat ik alleen met haar op pad was en op een gegeven moment ook op de fluit blies toen ze al echt ver weg was. Ik blies echt hard.. ze kwam wel, maar mijn oren tuuterden hahaha.
Mijn eerste forumwandeling was in Bussloo volgens mij
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Hoi Sabiene,
Ik las bij toeval bij een ander topic jouw onderschrift waarin staat vermeld dat Maupie begin juli is overleden. Ik zei zelfs hardop ach arme Maupie...
Ik vind je ongelooflijk sterk als ik je reacties lees bij deze topic. Jullie hebben ontelbare happymoments gehad en wellicht geeft dit troost bij het verlies van zo'n tophond als Maupie. Je hebt haar een geweldig hondenleven gegeven en dat is het allermooiste....
Ik wens je veel sterkte
Warme groet en een troostende labknuffel van Banjer
Francis
Ik las bij toeval bij een ander topic jouw onderschrift waarin staat vermeld dat Maupie begin juli is overleden. Ik zei zelfs hardop ach arme Maupie...
Ik vind je ongelooflijk sterk als ik je reacties lees bij deze topic. Jullie hebben ontelbare happymoments gehad en wellicht geeft dit troost bij het verlies van zo'n tophond als Maupie. Je hebt haar een geweldig hondenleven gegeven en dat is het allermooiste....
Ik wens je veel sterkte
Warme groet en een troostende labknuffel van Banjer
Francis
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
De Geijsjes
- Speurneus

-
ester01
nou inderdaad, mevrouw liep maar en liep maar door tijdens de nieuwjaarswandelingsbientje schreef:Ja, dat waren allemaal hele leuke wandelingen. En idd, die nieuwjaarswandeling ja..Pandora schreef:Ik heb geen foto's van Maupie maar wel mooie herinneringen![]()
Van de wandeling vorig jaar met Cooper in Dorst toen we de 'koets' voor Hare Majesteit hadden meegenomen![]()
Van de nieuwjaarswandeling dit jaar januari toen we de 'koets' voor niets hadden meegesleurd omdat mevrouw het nog heel goed vol hield![]()
Van de speciale 'misthoornfluit' omdat ze toch een beetje dover werd maar die ze toen alleen hoorde in combinatie met het woord 'koekje'![]()
En die fluit! Ik kan me nog een keer herinneren dat ik alleen met haar op pad was en op een gegeven moment ook op de fluit blies toen ze al echt ver weg was. Ik blies echt hard.. ze kwam wel, maar mijn oren tuuterden hahaha.
Mijn eerste forumwandeling was in Bussloo volgens mijMaar mijn eerste forumuitje was de regionale clubmatch in Uden..
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kristel
-
Neus696
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
Ik schaam me diep, lees het nu pas
Sabine, heel, heel veel sterkte en wat lees ik herkenbare dingen.
Ook ons blonde meisje wordt oud. Maar ze is nog niet zover als Maupie was.
Heel veel sterkte Sabine, ze heeft een pracht leven gehad en net als Gina, zwaar begonnen qua gewicht en uitgegroeid tot een mooie slanke, bewegende dame. Rust zacht lieve Maupie
Sabine, heel, heel veel sterkte en wat lees ik herkenbare dingen.
Ook ons blonde meisje wordt oud. Maar ze is nog niet zover als Maupie was.
Heel veel sterkte Sabine, ze heeft een pracht leven gehad en net als Gina, zwaar begonnen qua gewicht en uitgegroeid tot een mooie slanke, bewegende dame. Rust zacht lieve Maupie
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:

Lucas (malthezer) (uit Belgie)