Het toppunt van fijn thuiskomen......

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Het toppunt van fijn thuiskomen......

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

is die vrolijke zwarte hondenkop met zijn bruine vrolijke en trouwe ogen die je ziet als je deur openmaakt.
De blik in zijn ogen, het vrolijk kwispelen van zijn staart en het enthousiast brengen van speeltjes herinneren je eraan dat je tenminste voor 1 iemand de meest leuke, meest lieve en meest geweldige persoon op de wereld bent.... :verliefd:
....Wat een verademing na een lange en vermoeiende werkdag waarin je werd overspoeld door onredelijke klanten die je laten twijfelen aan je eigen capaciteiten en visie.
En wat een verbazing als mijn zwarte mup dan nog eens direct luistert zonder veel commando's alsof hij aanvoelt dat ik zijn gepuber (waar hij de laatste week alweer eens last van heeft) niet op prijs stel...

Heerlijk, fijner thuiskomen kan bijna niet!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Nee, fijner thuiskomen bestaat ook niet. Niet voor niets dat het voor onze gezondheid zo goed is om een hond te hebben.
Ik heb er voor de zekerheid maar meteen 3 aangeschaft, want hoe ouder je wordt hoemeer klachten je kunt krijgen ( grapje)
Maar ik geniet ook altijd als ik de blijde koppies zie en dan verdwijnt de moeheid als sneeuw voor de zon.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Je kunt niet gestresst zijn als je met je hond omgaat he? :wink:

Pure ontspanning zo'n lieve kop aan de andere kant van je huisdeur. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Rianne

Ongelezen bericht door Rianne »

Ooh heerlijk en zoooo herkenbaar :D geniet maar lekker van elkaar en vergeet die vervelende klanten maar gauw. Fijne avond!
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Hier ook een altijd even blij en goedgezind Labje, enthousiast en altijd gemeend blij om mij te zien.....Zelfs als ik al eens kwaad op hem ben (tja.... moet ook al eens gebeuren) dan staat hij te kwispelen alsof zijn leven ervan afhangt en krijg ik kusjes..... blijf dan maar eens kwaad.... :D (ik kan er nog iets van leren want ik heb regelmatig al eens een dipje)

Het is inderdaag leuk thuiskomen dan na een stresserende dag op het werk....
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Herkenbaar maar dan keer twee :D
Heerlijk hoe blij ze zijn na een wat mindere dag op het werk, het geeft mij altijd gelijk weer goede zin :)
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Heel herkenbar. Ze zijn ook altijd vrolijk en hebben nooit een slechte dag. Een verrijking van het leven.
Afbeelding

bedankt Sharon !
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Inderdaad...die bruine lab-ogen maken zoveel goed...

Of je nou thuiskomt na een dag werken of een dag waar alles tegenzit of tijdens een wandeling naar je toe komt rennen met die herkenbare labgrijns of dat je lekker in de tuin of op de bank zittend met een drankje en hij naar je toe komt voor een knuffel en niet te vergeten 's ochtends al aan de trap omhoog kijkend en heel hard kwispelen als je naar beneden komt.

Nog steeds na al die jaren stroomt mijn hart over van liefde en vriendschap als Banjer naar mij kijkt...zucht :verliefd1:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Plaats reactie