Onze pup in de zuurstofcabine!!!
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
speurneus carola
- Speurneus

nee ik ken gene ervaringen ook niet van anderen en ik zit al heel lang in de honden.
hoe is dit zo gekomen? zo geboren of met spelen o.i.d. misschien kan je dit ook delen met ons zodat toekomstigeen en huidige pupbezitters weten hoe zo iets kan gebeuren of kan zijn
sterkte ermee
hoe is dit zo gekomen? zo geboren of met spelen o.i.d. misschien kan je dit ook delen met ons zodat toekomstigeen en huidige pupbezitters weten hoe zo iets kan gebeuren of kan zijn
sterkte ermee
al me kinders uitgevlogen
-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
Inderdaad vreemd!ElisabethErnstDave schreef:Vreemd dat er geen antwoord komt is dat niet na te kijken door iemand van het labradorforumteam of deze persoon nog wel een account heeft
Eerste vraag:
Wij staan op het punt om een schattige bruine labrador van 7 weken te komen. Mijn kinderen zijn natuurlijk helemaal verkocht. Ik heb nog wel zo mijn twijfels. Wij hebben al eens eerder een hond bij een broodfokker gekocht met alle gevolgen van dien. Daarom zou ik graag willen vragen of er iemand ervaringen heeft met De Hurkse Hoeve uit Erp. Het zag er allemaal heel netjes uit maar toch twijfel ik nog. Zou heel blij zijn met alle mogelijke informatie over dit kennel. Vast bedankt!
En dan nu dit bericht van pup in zuurstofcabine...
en verder niets meer...
Ik heb zo het vermoeden dat we hier niets meer gaan van horen.

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Ik denk dat je met je vraag beter een nieuw topic kunt aanmaken, dan krijg je waarschijnlijk meer antwoorden. Op de website van de Hurkse Hoeve kan ik weinig info vinden. Van belang is dat de ouderdieren geldige gezondheidsuitslagen hebben (heupen, ellebogen en ogen) en bij voorkeur ook lid van de NLV. Als ik de naam Hurkse Hoeve hoor gaan er alarmbellen rinkelen. Ik zou voorzichtig zijn en als je twijfelt moet je het niet doen. Je intuïtie is een goede raadgever.Labradorreke schreef:Inderdaad vreemd!ElisabethErnstDave schreef:Vreemd dat er geen antwoord komt is dat niet na te kijken door iemand van het labradorforumteam of deze persoon nog wel een account heeft
Eerste vraag:
Wij staan op het punt om een schattige bruine labrador van 7 weken te komen. Mijn kinderen zijn natuurlijk helemaal verkocht. Ik heb nog wel zo mijn twijfels. Wij hebben al eens eerder een hond bij een broodfokker gekocht met alle gevolgen van dien. Daarom zou ik graag willen vragen of er iemand ervaringen heeft met De Hurkse Hoeve uit Erp. Het zag er allemaal heel netjes uit maar toch twijfel ik nog. Zou heel blij zijn met alle mogelijke informatie over dit kennel. Vast bedankt!
En dan nu dit bericht van pup in zuurstofcabine...
en verder niets meer...
Ik heb zo het vermoeden dat we hier niets meer gaan van horen.
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
@ Lien: volgens mij stelt Labradorreke niet zelf deze vraag over de Hurkse Hoeve. Zij quote de TO (Wilip). Wilip heeft maar twee keer iets geschreven op het forum, een keer met de vraag over de Hurkse Hoeve en de andere keer dit topic over de pup in de zuurstofcabine. Vermoeden: we zullen er wel niks meer van horen.
Hanneke
Hanneke
-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
Dat bedoelde ik inderdaad Hanneke.Laboriginals schreef:@ Lien: volgens mij stelt Labradorreke niet zelf deze vraag over de Hurkse Hoeve. Zij quote de TO (Wilip). Wilip heeft maar twee keer iets geschreven op het forum, een keer met de vraag over de Hurkse Hoeve en de andere keer dit topic over de pup in de zuurstofcabine. Vermoeden: we zullen er wel niks meer van horen.
Hanneke
Dank voor de toelichting!

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
owwwwLabradorreke schreef:Dat bedoelde ik inderdaad Hanneke.Laboriginals schreef:@ Lien: volgens mij stelt Labradorreke niet zelf deze vraag over de Hurkse Hoeve. Zij quote de TO (Wilip). Wilip heeft maar twee keer iets geschreven op het forum, een keer met de vraag over de Hurkse Hoeve en de andere keer dit topic over de pup in de zuurstofcabine. Vermoeden: we zullen er wel niks meer van horen.
Hanneke
Dank voor de toelichting!
Twas ook laat, sorry voor het misverstand ........
(Ik vond het ook al vreemd want Labradorreke weet toch wel hoe het werkt
groetjes, Lien
-
Dinie
- Speurneus