Overgeven
-
Rena
- Kleine hondenneus

Overgeven
Sinds gisteren heeft Sem al een paar keer overgegeven. Sem oogt totaal niet ziek en zijn eetlust is ook niet anders dan normaal. Zijn ontlasting is ook normaal.
Hij heeft nu zo'n 5 keer overgeven sinds gisteravond. De ene keer is het na het eten en de andere keer als hij wakker wordt...
Wat kan hiervan de oorzaak zijn??
We gaan morgen even langs de DA maar ik wilde de vraag ook even hier stellen
Hij heeft nu zo'n 5 keer overgeven sinds gisteravond. De ene keer is het na het eten en de andere keer als hij wakker wordt...
-
marions
- Speurneus

Re: Overgeven
Sem is nog heel jong, zag ik.Rena schreef:Sinds gisteren heeft Sem al een paar keer overgegeven. Sem oogt totaal niet ziek en zijn eetlust is ook niet anders dan normaal. Zijn ontlasting is ook normaal.
Drinkt hij wel goed?
Zo niet, dan zou ik niet wachten tot morgen, i.v.m. uitdroging.
Sterkte en beterschap met Sem!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Rena
- Kleine hondenneus

Gisteren heeft Sem een uur na het eten weer overgeven en sindsdien gaat het goed.
Vandaag moesten we sowieso naar de DA voor zijn inenting. Hij heeft hem helemaal nagekeken en alles was oké.
Sem schrokt ontzettend, zijn voerbak is in nog geen minuut leeg. Volgens de DA is dat de oorzaak van het overgeven. Hij gaf als tip Sem uit de hand te voeren om het schrokken tegen te gaan maar als ik eerlijk ben zie ik dat niet zo zitten. We hebben hem zijn eten vanavond in 3 porties gegeven met telkens een rustpauze. Dat ging heel goed moet ik zeggen. Nu maar hopen dat het overgeven voorbij is.
Vandaag moesten we sowieso naar de DA voor zijn inenting. Hij heeft hem helemaal nagekeken en alles was oké.
Sem schrokt ontzettend, zijn voerbak is in nog geen minuut leeg. Volgens de DA is dat de oorzaak van het overgeven. Hij gaf als tip Sem uit de hand te voeren om het schrokken tegen te gaan maar als ik eerlijk ben zie ik dat niet zo zitten. We hebben hem zijn eten vanavond in 3 porties gegeven met telkens een rustpauze. Dat ging heel goed moet ik zeggen. Nu maar hopen dat het overgeven voorbij is.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Roos
Dan leg je er twee of drie in, dan word het een stuk lastigerRena schreef:We hebben zondag een tennisbal in zijn voerbak gelegd maar zijn eten was net zo snel op als normaal...hahaha
Je hebt volgens mij ook van die voerballen tegenwoordig, dat is een leuk spelletje en schrokken kan hij dan ook niet meer.
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Kong Wobbler helpt ook.Roos schreef:Dan leg je er twee of drie in, dan word het een stuk lastigerRena schreef:We hebben zondag een tennisbal in zijn voerbak gelegd maar zijn eten was net zo snel op als normaal...hahaha![]()
Je hebt volgens mij ook van die voerballen tegenwoordig, dat is een leuk spelletje en schrokken kan hij dan ook niet meer.
Groetjes Debby en een poot van Fayth