Jaja...denk je als oude blonde lab een rustige campeervakantie te hebben...doe je op de laatste avond mee aan de musical Annie.
Zitten er zomaar een tweehonderd man naar je te kijken

terwijl ik aardig in mijn rol opging
Ik heb genoten van de vakantie....heerlijk rollen in het gras

, lekkere snacks van de bazin

, elke dag meerdere keren naar het bos

eneh niet te vergeten...mijn kussen lag 's nachts tegen het hoge luchtbed aan van de bazin. Daar geniet ik echt van want wat deed die gekke bazin nou....als zij ging slapen en ze vond het koud (was af en toe wel wat fris) dan legde ze een grote handdoek over me heen...ik vond dat heerlijk want ik deed dan 1 oog open en gauw weer dicht om in een heerlijke droom weg te zakken.
Oeps, ik dwaal af: terug naar de musical..afin de bazin's dochter deed fanatiek mee met het programma van het animatieteam van de camping en dus ook aan de auditie van de muscial. Er was nog een andere zwarte lab bij de auditie maar die bleef niet zo rustig als ik

...dus een dag later toen de rollen werden verdeeld..je raadt het als.....kreeg de bazin's dochter de hoofdrol

.
En ja hoor......ik moest ook mee naar de repetitie ..gelukkig maar 2 keer omdat ik zo goed wist wat ik moest doen
Toen was het zover......ik voelde me bijna een podiumbeest

. Er werden in de zaal heel wat

genomen. Om te laten zien hoe 'goed' ik was...zie de foto's van de bazin. Als ik het podium opging ging zij snel op haar knieen voor het podium zodat ik haar wel zag tussen al die andere mensen al deed ik af en toe of ik ook wel alleen afkon

Samen met Annie en de weesmeisjes

Solo met Annie
En ook nog een foto zodat jullie kunnen zien hoe ik de overige dagen heb doorgebracht....uitrustend van een wandeling in het bos..

Best wel een lieve bazin heb ik....mijn kussen op de imperial meegenomen (paste niet meer in de auto), koelband om en ook nog een parasol terwijl er een waterig zonnetje was...
Al met al was het een fijne vakantie...jammer dat hij alweer voorbij is
Banjer