Bono is gecastreerd
-
janny van emst
Bono is gecastreerd
Bono (en wij) hebben 8 maanden lang plezier gehad van zijn implantaat. Een week of 6 geleden merkte ik aan zijn gedrag dat het uitgewerkt raakte. Zijn balzakjes waren weer opgevuld en zijn gedrag veranderde. Hij trok me van opeens van links naar rechts om alle graspollen te besnuffelden en te likken, tijdens de wandeling bij elke boom zijn poot optillen en daarna heftig vlaggen, de graspollen vlogen me om de oren! Ook ging hij weer rijden op het hondenveld en op ons. Wij vonden dit het moment om actie te ondernemen. Nogmaals een implantaat (kon geen kwaad volgens de DA) of toch maar definitief castreren? Na veel wikken en wegen hebben we toen toch maar besloten tot definitieve castratie. Hij is vorige week dinsdag geholpen, heeft een sneetje van zo'n 4 cm. en hij is nu weer helemaal blij. Als hij veel aan de wond zou likken moest hij een kraag om, maar dit was niet nodig. Hij likt wel, maar niet zo veel dat het gaat irriteren. Het ziet er mooi uit, morgen gaan we weer voor het eerst naar zijn vriendjes op het veld en we hopen dat hij binnen enkele weken weer in balans is
groetjes Janny
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
Dinie
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
janny van emst
Bono
Ik ben gisteren weer voor het eerst naar z'n vriendjes op het veld geweest en hij was weer als vanouds als een dolleman aan het spelen, dus .... ja het gaat prima met hem. De wond is eigenlijk al genezen, je voelt alleen nog wat prikkeltjes van de hechtingen, maar die gaan er vanzelf uit is mij verteld door de DA. Hij likt er wel af en toe aan, maar niet abnormaal vaak. Hij wil nog wel af en toe een hond beklimmen, maar dat zal wel stoppen als alle hormoontjes verdwenen zijn
Zal de komende weken wel veranderen. Verder is hij erg aanhankelijk, hij gaat steeds met de buik omhoog bij je liggen ..... wil je me nog even lekker kriebelen 
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus