Heel veel sterkte!!
Ghost en Basco naar de da geweest vandaag
- miranda
- Hele grote hondenneus

Heb een kaarsje gebrand in de kaarsjeskamer voor jullie beide.
Heel veel liefs en sterkte,
Miranda en de meiden.
Heel veel liefs en sterkte,
Miranda en de meiden.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Roos
Jee wat een rotbericht Renate, arme jullie, arm mannetje
De hydrotherapie vind ik een goede tip, het is super voor de spieren en stukken minder belastend dan wandelen.
Ik hoorde toevallig gisteren van een collega dat zijn hond op zwemles is geweest, deze was ook erg bang voor water in wat voor vorm dan ook en daar is hij nu helemaal vanaf, dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn.
Ga je nog naar Dorit volgende week?
Zij zal misschien ook nog wel goede tips hebben voor jullie.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Ghost.
De hydrotherapie vind ik een goede tip, het is super voor de spieren en stukken minder belastend dan wandelen.
Ik hoorde toevallig gisteren van een collega dat zijn hond op zwemles is geweest, deze was ook erg bang voor water in wat voor vorm dan ook en daar is hij nu helemaal vanaf, dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn.
Ga je nog naar Dorit volgende week?
Zij zal misschien ook nog wel goede tips hebben voor jullie.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Ghost.
-
renate
- Speurneus

Ik hoop dat ghost met de hydrotherapie daar ook minder bang van gaat worden.
We gaan voor nu niet naar dorit.
We gaan nu die medicatie proberen in combi met de hydrotherapie.
Hij had gisteren veel pijn van dat trekken en zijn in de avond wel gaan lopen want dat moesten we doen maar het was gewoon zielig om hem zo te zien manken en sjokken
we hebben dus maar een heel klein rondje gedaan want dit was echt niet om aan te zien.
We gaan voor nu niet naar dorit.
We gaan nu die medicatie proberen in combi met de hydrotherapie.
Hij had gisteren veel pijn van dat trekken en zijn in de avond wel gaan lopen want dat moesten we doen maar het was gewoon zielig om hem zo te zien manken en sjokken
-
mullermariska
- Speurneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Jeetje Renate, wat een heftige berichten lees ik hier
Ik ga keihard duimen dat er een klein wondertje gebeurd want jullie verdienen dat als geen ander.
Super dat jullie zoveel doen voor Ghost, en ik hoop met heel mijn hart dat Ghost snel zonder pijn kan lopen door de medicatie...
Sterkte !
Ik ga keihard duimen dat er een klein wondertje gebeurd want jullie verdienen dat als geen ander.
Super dat jullie zoveel doen voor Ghost, en ik hoop met heel mijn hart dat Ghost snel zonder pijn kan lopen door de medicatie...
Sterkte !
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

-
renate
- Speurneus

Vandaag had ghost het heel slecht 
Hij wilde de bank op klimmen maar dat lukte, hij kreeg zijn achterpoten niet hoog genoeg opgetild. Ik heb hem toen moeten helpen om erop te komen
Hij wilde wandelen, dat zijn we ook gaan doen maar een korte ronden, hij kreeg zijn poten niet goed opgetild ( alle 4 niet ) en sleept heel de weg met al zijn pootjes
De pijnstiller die hij heeft is voor een maand en over 2 weken moeten we die herhalen. We mogen er geen andere bij geven maar hij heeft zoveel pijn en last.
We merken dat zijn lichaam echt op is
Ik hoop dat het nog gaat verbeteren en dat alles wat we nu doen verandering gaat brengen maar ik ben bang voor het ergste.
We zijn uitgeput, emotioneel en lichamelijk door alles van de afgelopen maanden.
We willen een luchtpuntje na alles wat er is gebeurd en ik hoop zo dat dat luchtpuntje mijn ventje word en dat er een wonder gaat gebeuren dat hij geen pijn meer heeft
Sorry voor het klagen, het moest er echt even uit
Hij wilde de bank op klimmen maar dat lukte, hij kreeg zijn achterpoten niet hoog genoeg opgetild. Ik heb hem toen moeten helpen om erop te komen
Hij wilde wandelen, dat zijn we ook gaan doen maar een korte ronden, hij kreeg zijn poten niet goed opgetild ( alle 4 niet ) en sleept heel de weg met al zijn pootjes
De pijnstiller die hij heeft is voor een maand en over 2 weken moeten we die herhalen. We mogen er geen andere bij geven maar hij heeft zoveel pijn en last.
We merken dat zijn lichaam echt op is
Ik hoop dat het nog gaat verbeteren en dat alles wat we nu doen verandering gaat brengen maar ik ben bang voor het ergste.
We zijn uitgeput, emotioneel en lichamelijk door alles van de afgelopen maanden.
We willen een luchtpuntje na alles wat er is gebeurd en ik hoop zo dat dat luchtpuntje mijn ventje word en dat er een wonder gaat gebeuren dat hij geen pijn meer heeft
Sorry voor het klagen, het moest er echt even uit