Ghost en Basco naar de da geweest vandaag
-
- Hele grote hondenneus
Heel begrijpelijk dat jullie het even niet meer zien zitten. Wat ontzettend zielig voor Ghost en voor jullie.
Natuurlijk is het hopen op een wondertje, maar waarschijnlijk zal je je toch moeten gaan voorbereiden op afscheid nemen. Als hij zoveel pijn heeft, dat wil je toch ook niet.
Ik hoop dat jullie nog even met hem hebben. Probeer ook aan jezelf te denken, neem je rust en probeer af en toe wat afstand te nemen. Zoek wat afleiding. Dit is een hele zware tijd.
Ik blijf voor je duimen
Natuurlijk is het hopen op een wondertje, maar waarschijnlijk zal je je toch moeten gaan voorbereiden op afscheid nemen. Als hij zoveel pijn heeft, dat wil je toch ook niet.
Ik hoop dat jullie nog even met hem hebben. Probeer ook aan jezelf te denken, neem je rust en probeer af en toe wat afstand te nemen. Zoek wat afleiding. Dit is een hele zware tijd.
Ik blijf voor je duimen

-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Het afstand nemen is nu heel moeilijk omdat hij best veel hulp nodig heeft en steun. Hij begrijpt het zelf ook niet en wil heel graag maar zijn lichaam geeft aan dat het niet kan.Roxy11 schreef:Heel begrijpelijk dat jullie het even niet meer zien zitten. Wat ontzettend zielig voor Ghost en voor jullie.
Ik blijf voor je duimen
Het is heel zwaar en we bereiden ons inderdaad voor op het ergste

-
- Hele grote hondenneus
Ja, ik begrijp dat hij nu extra aandacht en hulp nodig heeft. En ik weet zeker dat jullie dat super voor hem doen. Misschien kun je af en toe om de beurt even een uurtje voor jezelf pakken. Wat slapen of winkelen of bij een vriendin op bezoek gaan. Gewoon even je gedachte ergens anders op. Of een lekkere boswandeling met Basco. Anders hou je het straks niet vol. Je schreef zelf al dat jullie lichamelijk en mentaal uitgeput raken.renate schreef:Het afstand nemen is nu heel moeilijk omdat hij best veel hulp nodig heeft en steun. Hij begrijpt het zelf ook niet en wil heel graag maar zijn lichaam geeft aan dat het niet kan.Roxy11 schreef:Heel begrijpelijk dat jullie het even niet meer zien zitten. Wat ontzettend zielig voor Ghost en voor jullie.
Ik blijf voor je duimen
Het is heel zwaar en we bereiden ons inderdaad voor op het ergste
Wat een nare situatie is het toch. Je wilt het beste voor hem en hijzelf wil ook zo graag. Merk je wel enigszins verschil nu met de medicijnen? Iets verbetering?
Meis, ik denk aan je hoor! Vind het heel rot voor jou en Ghost.
Dikke

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
@roxy11 ik ga inderdaad ook dagelijks samen met basco er tussen uit.
Samen even genieten en trainen. Maar dan kom je thuis en dan zie je je mannetje weer zo liggen
Deze medicijnen helpen helaas nog niet. We merken geen vooruit gang juist meer dat hij achteruit gaat. Hij mankeerd ook zoveel. Hij heeft niet alleen artrose en spondylose maar ook HD-c heupen en door gezakte biologen.
Zijn hele lichaam is slecht.
@allemaal nog maals heel erg bedankt voor de lieve berichten.
We hopen nog dat het goed gaat komen maar ik ben bang van niet.
Om 6 uur hebben we een gesprek met de da over hoe nu verder te gaan met hem.
Samen even genieten en trainen. Maar dan kom je thuis en dan zie je je mannetje weer zo liggen

Deze medicijnen helpen helaas nog niet. We merken geen vooruit gang juist meer dat hij achteruit gaat. Hij mankeerd ook zoveel. Hij heeft niet alleen artrose en spondylose maar ook HD-c heupen en door gezakte biologen.
Zijn hele lichaam is slecht.
@allemaal nog maals heel erg bedankt voor de lieve berichten.
We hopen nog dat het goed gaat komen maar ik ben bang van niet.
Om 6 uur hebben we een gesprek met de da over hoe nu verder te gaan met hem.
-
- Speurneus