Gekke Ramses!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Whahaha zo gaat het hier ook!! Ik kom tien minuten geleden thuis, ook meteen naar de toilet. Bobje komt uitgebreid knuffelen, want tja, vrouwtje kan toch nergens heen :lol:

En wat grappig van de kat trouwens, ook hier twee die regelmatig voorkomen dat Bob de huiskamer in of uit kan :D . James moet het nog even leren, die heeft nog een klein bordje voor zijn kop :?
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

toscak schreef:Whahaha zo gaat het hier ook!! Ik kom tien minuten geleden thuis, ook meteen naar de toilet. Bobje komt uitgebreid knuffelen, want tja, vrouwtje kan toch nergens heen :lol:

En wat grappig van de kat trouwens, ook hier twee die regelmatig voorkomen dat Bob de huiskamer in of uit kan :D . James moet het nog even leren, die heeft nog een klein bordje voor zijn kop :?
Goh... toch veel mensen die aan 'toiletfeestjes' doen! :D

Die kat... :roll: ... neem nooit een Oosterse Korthaar want zijn zijn echte pestkoppen! :lekkerpuh:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Mooi verhaal en ook heel herkenbaar :D heb dat ook wel eens op het werk geen tijd gehad om naar de wc te gaan kom je thuis moet je ineens heel nodig :oops: en ik doe ook bijna nooit de deur dicht meestal is het Keira die dan de deur van een kier naar wagenwijd open gooit en tja het zijn dan echt zussies dan is Tara er ook :wink: alleen wil Tara het liefst een paar keer onder mijn benen door lopen en dat gaat een beetje moeilijk op de wc :lol:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Ook hier staat dewc deur vaak open en anders wordt er door ons nieuwsgierige neusje wel gecontroleerd of deze niet open kan :lol:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Haha die Ramses :lol:
Plaats reactie