En wat grappig van de kat trouwens, ook hier twee die regelmatig voorkomen dat Bob de huiskamer in of uit kan
Gekke Ramses!
-
toscak
- Speurneus

Whahaha zo gaat het hier ook!! Ik kom tien minuten geleden thuis, ook meteen naar de toilet. Bobje komt uitgebreid knuffelen, want tja, vrouwtje kan toch nergens heen
En wat grappig van de kat trouwens, ook hier twee die regelmatig voorkomen dat Bob de huiskamer in of uit kan
. James moet het nog even leren, die heeft nog een klein bordje voor zijn kop 
-
Pandora
- Speurneus

Goh... toch veel mensen die aan 'toiletfeestjes' doen!toscak schreef:Whahaha zo gaat het hier ook!! Ik kom tien minuten geleden thuis, ook meteen naar de toilet. Bobje komt uitgebreid knuffelen, want tja, vrouwtje kan toch nergens heen![]()
En wat grappig van de kat trouwens, ook hier twee die regelmatig voorkomen dat Bob de huiskamer in of uit kan. James moet het nog even leren, die heeft nog een klein bordje voor zijn kop
Die kat...
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

Mooi verhaal en ook heel herkenbaar
heb dat ook wel eens op het werk geen tijd gehad om naar de wc te gaan kom je thuis moet je ineens heel nodig
en ik doe ook bijna nooit de deur dicht meestal is het Keira die dan de deur van een kier naar wagenwijd open gooit en tja het zijn dan echt zussies dan is Tara er ook
alleen wil Tara het liefst een paar keer onder mijn benen door lopen en dat gaat een beetje moeilijk op de wc 

Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus