Leuke ervaring voor onze Suus en hebben lekker koffie gedronken in het restaurantje met...jawel...lekkere kussen voor de honden om op te liggen, overal waterbakken: super dus.
Op een gegeven moment zag ik een geel lab pupje in een karretje staan dus dacht: eventjes kijken zeker omdat ik Suus ook bij me had. Ik ben me dood geschrokken, wat een scharminkeltje. De baasjes waren heel enthousiast over hun pup en wilde Suus aaien maar ik vertelde ze dat ik dat liever niet had. Die keken natuurlijk raar, het was niet erg aardig van mij

Maar dat labje zag eruit alsof het 5 weekjes oud was, broodmager (de ribbetjes waren te zien) en een rare bruine nattige rand aan het oortje.
Het was een reutje en zo geschat woog het niet zwaarder als een kilo of 4. Je weet nooit wat zo'n pup bij zich draagt! Ik vond het zo zielig en ben snel weggelopen.
Dit was echt een hondje uit de broodfok!
Het heeft ook geen enkele zin deze mensen er op aan te spreken, ze zijn blij met hun hondje en zien de mogelijke problemen wat dit hondje ws gaat krijgen niet. Had ook geen zin in een discussie in deze drukke winkel...
Maar wat vond ik dit hondje zielig