kosten van castreren

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Anjess

kosten van castreren

Ongelezen bericht door Anjess »

Omdat onze Binky nu flink last begint te krijgen van zijn homonen (o.a rijden op onze oude Labradorteef)zitten we erover te denken om hem te laten castreren.Hij heeft al eens een implantaat gehad wat prima werkte maar nu is deze na een half jaar al uitgewerkt.Ik heb eens geinformeerd hoe duur de castratie zou gaan kosten.Binky weegt 38 kilo (hij is heel groot) en dan zou het rond de 300 euro gaan liggen.Ik ben eens een beetje aan het google-en geslagen en zag bij andere dierenartsen veel lagere prijzen.Is mijn DA nou echt zo duur of is dit heel normaal?
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Ik denk dat prijzen vergelijken helemaal niet zo verkeerd is.

Een voorbeeld bij mij in de buurt:
http://www.dierenartshaarlem.nl/vraagba ... lijst.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Als ik dan prijzen van €300,00 lees zijn er echt wel grote verschillen.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Bij onze dierenarts (in zaanstad)
betaal je voor je hond tussen de 30 - 40 kilo
z'n 205 euro, dus dat scheelt inderdaad behoorlijk.
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Re: kosten van castreren

Ongelezen bericht door RaymondC »

Anjess schreef:Omdat onze Binky nu flink last begint te krijgen van zijn homonen (o.a rijden op onze oude Labradorteef)zitten we erover te denken om hem te laten castreren.Hij heeft al eens een implantaat gehad wat prima werkte maar nu is deze na een half jaar al uitgewerkt.Ik heb eens geinformeerd hoe duur de castratie zou gaan kosten.Binky weegt 38 kilo (hij is heel groot) en dan zou het rond de 300 euro gaan liggen.Ik ben eens een beetje aan het google-en geslagen en zag bij andere dierenartsen veel lagere prijzen.Is mijn DA nou echt zo duur of is dit heel normaal?
Is mijn reu 37 kilo, is redelijk hoog (schofthoogte), maar totaal niet dik.

300 euries voor 2 ballen weg te halen, amai dat zijn nog al prijzen zeg.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Ja het maakt echt verschil ik heb ook een rondje gebeld om prijzen te vergelijken en soms is het echt 100 euro verschil :confused:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
samantha
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door samantha »

Er zijn inderdaad behoorlijke prijsverschillen.
Maar er zijn dan ook grote verschillen in hoe er te werk wordt gegaan.
Bijvoorbeeld: welke narcose wordt er gebruikt? welke voorzorgsmaatregelen worden er genomen? hoe is de nazorg?
Allemaal dingen die de prijs kunnen beinvloeden en die ik veel belangrijker zou vinden dan de prijs op zich.
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

@Samantha:je hebt inderdaad gelijk.Ik zal nog eens vragen wat er allemaal bij inbegrepen zit.Bedankt voor die tip!!
dominique

Ongelezen bericht door dominique »

ikmoet heel eerlijk zeggen dat hier in vriezenveen de prijs echt heel erg meevalt
en je brengt hem smorgens vroeg weg en haalt hem tegen 17.00 uur weer op en je betaalt hier nog geen 200 euro voor een castratie
als ik zou kiezen voor een chip ben ik in een jaar veel duurder uit als het het al laat doen
tot nu toe is het nog niet nodig om daar aan te denken
cody heeft ze allebei nog

groetjes dominique
Carolien

Ongelezen bericht door Carolien »

Ik ga Chivas morgen laten castreren. Hier in Lelystad bij de dierenarts kost het voor honden tot 40 kg 143 euro...... Ben eigenlijk bij een andere dierenarts hier in Lelystad maar daar kost het 250 euro.. Behoorlijk verschil dus bij dierenartsen in dezelfde stad :? :shock:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik zou zeker gaan shoppen Ik heb net even op google. gekeken en kwam deze tegen:
http://www.daplopikerwaard.nl/?pid=tarieven" onclick="window.open(this.href);return false;
Jelmer-vr

Ongelezen bericht door Jelmer-vr »

Wij hebben fido laten castreren toen hij ong. 28 / 32 kg was..
Het kostte 150€ ..

Vind 300 best wel duur dan..
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Carolien schreef:Ik ga Chivas morgen laten castreren. Hier in Lelystad bij de dierenarts kost het voor honden tot 40 kg 143 euro...... Ben eigenlijk bij een andere dierenarts hier in Lelystad maar daar kost het 250 euro.. Behoorlijk verschil dus bij dierenartsen in dezelfde stad :? :shock:
Mag ik vragen bij welke dierenarts je Chivas laat castreren?
Ik zit bij de DA in de kempenaar en daar zou het ons rond de 250 euro gaan kosten.
Noah word nu nog niet gecastreerd hoor hij heeft nog een implantaat maar ik was gewoon nieuwsgierig :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie