2e lab

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Een blonde teef van 1,5 jaar vind je nog bij de Florettyhof in de herplaatshoek:

http://vandeflorettyhof.come2me.nl/1116 ... plaatsing-" onclick="window.open(this.href);return false;
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Begrijp zo goed wat je bedoeld!
Wij zijn ook al ruim 2 jaar op zoek naar een zwarte herplaats lab,maar het zoeken valt niet mee.
Heel veel succes met je zoektocht,en verstandig dat je niet over 1 nacht ijs gaat.

Groetjes Sas en een poot van Demi en Kaya
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Eerlijk gezegd ben ik al een tijd op zoek naar een goed plaatsje voor Izzy. Vier honden is gewoon teveel voor mij. Ik heb haar aangehouden uit het vorige nest omdat ze een hele slechte prognose had. Ze zou maar max. 5-6 maanden worden. Inmiddels is ze 1,5 jaar en gaat het goed. Ze heeft een vorm van chondrodysplasie. Haar voorpoten waren met 4 weken krom, ze zijn nog behoorlijk recht gegroeid alleen te kort gebleven tov haar achterpoten. Ze is enorm speels, vrolijk en lief. Als ze teveel last van haar poten zou krijgen wil ik haar in laten slapen. Ze moet wel kunnen leven naar haar karaktertje. Het probleem is dat een ander daar tegen moet kunnen, ze kan 4 jaar worden. maar misschien ook wel 12 jaar.Ze doet alles (en dan nog heel intens), ze geniet van het leven. Ze heeft geen medicatie en krijgt Farmfood te eten. Als iemand oprechte intersse heeft is dat fijn en wie weet zoniet dan blijft ze toch hier de rest van haar leven hier. Ik wil alleen het allerbeste voor haar.
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

http://www.sparklinghope.nl/home.html" onclick="window.open(this.href);return false; (kopje herplaatsers)
Dit gele teefje zoekt ook nog een baasje.. :wink:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

sedeka schreef:Begrijp zo goed wat je bedoeld!
Wij zijn ook al ruim 2 jaar op zoek naar een zwarte herplaats lab,maar het zoeken valt niet mee.
Heel veel succes met je zoektocht,en verstandig dat je niet over 1 nacht ijs gaat.

:orange11:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
sedeka

Neem eens contact op met Sally jo,dat is een labrador fokker in het noorden des lands,misschien dat zij nog een leuke herplaatser voor je weet.

francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

:schreeuw: :support: :schreeuw: Het is zover.....een 2e lab erbij!!!

Binnenkort (27-8 ) wordt ons labradorgeluk uitgebreid met een semi-pup van 8 maanden. Zijn naam hebben we alvast omgedoopt naar Mister Bundels (hij had bijna dezelfde naam als de buurman..leek mij niet zo handig voor in de tuin :D ).

Mijn dochter van 11 is helemaal verliefd (en ik natuurlijk ook :D ). Er hangt een foto op a4 in huis waarop zij de dagen afvinkt. De bench heeft ze zelfstandig schoongemaakt en staat klaar in de woonkamer (incl. waterbak en speeltjes welke we van de fokker hebben gekregen). Ik ben net wezen kijken bij een hondenschool in de buurt. Op de terugweg nog een kobaltblauwe riem+halsband gekocht (staat lekker kittig bij een blondje :wink:) en ook nog een kinderbadje voor als het warm wordt. Of het badje in 2011 nog gebruikt gaat worden betwijfel ik maar dit terzijde :).

Kortom we kunnen haast niet wachten tot komende zaterdag om mister Bundels op te halen en hem van harte welkom te heten bij onze beestenboel.

M'n dochter en ik zijn helemaal :verliefd1: en Banjer kan dan lekker spelen met een soortgenoot ipv mij uit te dagen voor een potje stoeien. :D

Nog 7 nachtjes slapen..... :feest2:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Super!!! :orange4: Waar komt hij nu vandaan?? :wink:

francis v schreef::schreeuw: :support: :schreeuw: Het is zover.....een 2e lab erbij!!!

Binnenkort (27-8 ) wordt ons labradorgeluk uitgebreid met een semi-pup van 8 maanden. Zijn naam hebben we alvast omgedoopt naar Mister Bundels (hij had bijna dezelfde naam als de buurman..leek mij niet zo handig voor in de tuin :D ).

Mijn dochter van 11 is helemaal verliefd (en ik natuurlijk ook :D ). Er hangt een foto op a4 in huis waarop zij de dagen afvinkt. De bench heeft ze zelfstandig schoongemaakt en staat klaar in de woonkamer (incl. waterbak en speeltjes welke we van de fokker hebben gekregen). Ik ben net wezen kijken bij een hondenschool in de buurt. Op de terugweg nog een kobaltblauwe riem+halsband gekocht (staat lekker kittig bij een blondje :wink:) en ook nog een kinderbadje voor als het warm wordt. Of het badje in 2011 nog gebruikt gaat worden betwijfel ik maar dit terzijde :).

Kortom we kunnen haast niet wachten tot komende zaterdag om mister Bundels op te halen en hem van harte welkom te heten bij onze beestenboel.

M'n dochter en ik zijn helemaal :verliefd1: en Banjer kan dan lekker spelen met een soortgenoot ipv mij uit te dagen voor een potje stoeien. :D

Nog 7 nachtjes slapen..... :feest2:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Van harte gefeliciteerd met Mister Bundels.
Heel veel liefde, gezondheid en geluk met hem toegewenst! :zwartpootje: :blondpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Veel plezier,gezondheid en geluk toegewenst met jullie nieuwe aanwinst Mister Bundels.
Daniëlle Darwinkel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Daniëlle Darwinkel »

Nogmaals veel plezier met jullie nieuwe kanjer.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Daniëlle Darwinkel schreef:Nogmaals veel plezier met jullie nieuwe kanjer.
Dank je wel Daniëlle!!! :)

Nu nog de 3 blonde musketiers..van komende zaterdag de 4 blonde...... :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Vergat bij mijn verhaaltje te vermelden dat mister Bundels bij een fokker uit het Noorden des Hollands vandaan komt. :) Een hele goeie :klasse:

Vanmiddag was Banjer alweer mij aan het uitdagen om met hem te spelen. Uiteraard heb ik heerlijk met hem in de achtertuin op het gras liggen stoeien en knuffelen met de gedachte ....volgende week speelt hij met Bundels :verliefd1:. Het idee alleen al......2 blonde mannen drukdoende met elkaar.....life is nice :wohoo:
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Heel veel geluk met Mister Bundels.
Afbeelding
sedeka

Super dat je er een tweede labbie bij krijgt.
Zo zie je maar dat blijven speuren en geduld hebben toch beloond worden.
Heel veel plezier met Mister Bundels,en wie weet krijgen wij toch ook nog eens onze zwarte lab.

Plaats reactie