KVV, eitje en kipkarkas (ik weet niet wat de normaal gemiddelde levertijd is van Dogshape maar da's precies echt wel lang tov mijn vorige leverancier die helaas wegens ziekte tijdelijk (???) niet kan leveren).
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Heb net DogShape gebeld omdat ik al 2,5 weken geleden heb betaald & een bestelling heb geplaatst.
Er was een probleem ivm iets dat ik had besteld, en zij niet meer hadden en ook niet geleverd konden krijgen. Had ik wel graag eerder vernomen via mail of een belletje want nu heb ik gewoon iets anders in de plaats besteld en gaat men vanavond bekijken wanneer alles mijn kant op kan komen.
Hopelijk is alles snel hier want ons Olly is enkele dagen geleden giga aan de race geweest van KVV
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Vandaag een KVV-dag en een stukje appel wat al jaren geleden was dat ik haar had gegeven (lustte het toen niet). Nu ging de appel er vlotjes in ! En vrijdagavond (erg) laat komt Dogshape vlees leveren