basto al waaks!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Basto!

basto al waaks!

Ongelezen bericht door Basto! »

nou, wat ik laatst had was toch wel heel gek! Ik kwam uit mijn avonddienst en liet basto zo rond 24uur nog even uit. We hebben een mooie binnentuin die prima verlicht is en fijn is om met je hond te lopen. Toen kwamen we een man met een grote hond tegen.

basto hoorde ze, concertreerde zich, zag ze, Sprong met een dubbele zijwaarste flikflak naar mij toe, Zijn nekharen gingen overeind staan hij maakt zich breed, en begint me toch te grommen! :applaus: dat was echt grappig! Het klonk nog angstaanjagend ook! :klasse:

Zou dit waakse gedrag blijven of kan dit afnemen of stoppen na de puberteit? Ik ben er opzich erg blij mee natuurlijk!

Zo trots op mijn mannetje :verliefd1:
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Dit lijkt mij eerder angst!
Niet opreageren en gewon doorlopen, want dat mag geen gewoonte worden dan krijg je zo'n hond die telkens weet "de eerste klap is een daalder waard"
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Basto!

hmm.. Maar hij doet het overdag nooit? 's avonds ook niet.. En hij heeft geen vervelende ervaring opgedaan met andere honden..
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Noui, ik denk ook niet dat hij waaks is, hij is zich de rambam geschrokken.
Vooral geen aandacht geven en inderdaad gewoon doorlopen alsof er niets aan de hand is.
Basto!

oke, maar.. Zou hij dan ook bang zijn voor de honden die beneden onder het balkon lopen..? Waarmee hij altijd speelt.. Grote vraagtekens krijg ik nu! :p
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Als hij ze niet herkent kan dat best.. King is oliedom, die herkent zijn vrienden van een afstand niet :confused: :lol:
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Plaats reactie