Wat eet je hond vandaag?
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Vanochtend hebben de heren heerlijk genoten van een verse gans (Vorige week vloog ze nog...)
We hebben de ganzen bij het villen verdeeld in 2 delen:
een karkas en restdelen omdat ze anders ruim 3 kilo zouden krijgen en ik dat ietsiepietsie teveel vond
Vandaag kregen ze de restdelen (bestaande uit een ganzennek met kop/de poten met vlees en 2 mooie ganzenborstfiles) :

De heren hebben ervan genoten
We hebben de ganzen bij het villen verdeeld in 2 delen:
een karkas en restdelen omdat ze anders ruim 3 kilo zouden krijgen en ik dat ietsiepietsie teveel vond
Vandaag kregen ze de restdelen (bestaande uit een ganzennek met kop/de poten met vlees en 2 mooie ganzenborstfiles) :

De heren hebben ervan genoten
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Ik hoop een gans konijntje ... Ol at dat in 't verleden een paar x en ik heb er nu 25 in mijn vriezer steken (van een andere leverancier). En tsja, nu trekt Ol daar haar neus voor op zeg ... Zij bokt, maar ik ook. Dus vanavond en morgen evt. weer konijn ...
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Als ik dit lees ben ik wel blij dat mijn honden nooit miepen met hun etenMiske schreef:Ik hoop een gans konijntje ... Ol at dat in 't verleden een paar x en ik heb er nu 25 in mijn vriezer steken (van een andere leverancier). En tsja, nu trekt Ol daar haar neus voor op zeg ... Zij bokt, maar ik ook. Dus vanavond en morgen evt. weer konijn ...
Alles gaat even smakelijk naar binnen
Hier vandaag een visdagje met wat geitenvlees erbij
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Ja, da's chance hebben! Ol at normaliter wel wekelijks konijnenkop+borst en ook in 't verleden at ze dus wel eens ganse konijnen met vacht en al nog aan, dus wel bizar dat ze dit nu ineens niet moet hebben zegKay schreef:Als ik dit lees ben ik wel blij dat mijn honden nooit miepen met hun etenMiske schreef:Ik hoop een gans konijntje ... Ol at dat in 't verleden een paar x en ik heb er nu 25 in mijn vriezer steken (van een andere leverancier). En tsja, nu trekt Ol daar haar neus voor op zeg ... Zij bokt, maar ik ook. Dus vanavond en morgen evt. weer konijn ...
Alles gaat even smakelijk naar binnen
Hier vandaag een visdagje met wat geitenvlees erbij