Sommige mensen....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Sommige mensen....

Ongelezen bericht door Lausje »

Wij zijn een heerlijke week naar het strand geweest met onze kleine pup van 15 weken.

Fantastische week en de foto's volgen nog.
Er moet me alleen iets van het hart wat ik dus echt niet kan begrijpen.

Trotse hondenbezitters die wij zijn, hebben wij onze Pepper geleerd dat ze op het gras mag plassen en poepen (Beter dan in de huiskamer, dachten wij zo)
Niet op straat, niet binnn en gelukkig is mevrouw al een hele tijd zindelijk.

Staan we daar op de camping..... waar honden zijn toegestaan......
.... klagen de mensen tegenover ons dat onze PUP van 15 WEKEN een plasje doet op het GRAS wat we ook nog hebben nagespoeld met water!!

En ze klagen niet bij ons... maar bij anderen die dan weer via via .... nou ja, je snapt het idee.

Of we wat vaker met onze hond wilden gaan wandelen :evil: :evil: :evil:

Ik dacht: Zie je dan niet dat we na elk iets met de pup weg gaan? Ik geloof dat we wel een keer of acht per dag met pupsel wandelen. Maar goed.
Ik ben het kwijt :mad: Stomme mensen :mad: Grrrr :mad:

Hebben jullie ook wel eens het idee dat honden gewoonweg onwelkom zijn ???

Voor de rest topvakantie! Pepper heeft in de zee gezwommen, vriendjes gemaakt, heel veel vriendjes, duinzand ontdekt, vond ze helemaal geweldig en zich meer dan prima gedragen. Beter zelfs dan wat we van haar hadden mogen verwachten :-)

Volgend jaar gaan we weer naar de zee, hebben veel zon gehad!
Donja

Ongelezen bericht door Donja »

Oh ja echt belachelijk en herkenbaar. Tara doet haar grote boodschap altijd diep achterin de bosjes. Laatst was ze aan de dunne en deed ze het in van die gemeente bosjes langs de weg. Normaal ga ik altijd naar het hondenuitlaat stukje maar ze kon het nu gewoon niet ophouden.. Vroeg een man of iik het nog op ging ruimen. Ik heb die man gevraagd of hij me de plek kon wijzen ( namelijk super diep de bosjes in) en of hij een tip had hoe ik diarree op kon pakken met een zakje... Ik was er toen ook helemaal klaar mee. Sommige mensen snappen het gewoon niet, of willen het niet snappen!
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!
De mensen die achter jullie rug om klagen zijn volgens mij mensen die overal om klagen. Vast altijd ontevreden.
En mensen die mij niet rechtstreeks ergens op aan durven te spreken neem ik dan ook nooit serieus :)

Maar goed, kom maar op met die foto's! 8)
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Gelukkig is het herkenbaar!

En gelukkig zijn er ook mensen die helemaal weg van onze pup waren, dus dat heft elkaar dan weer een beetje op :-)
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Heel herkenbaar idd wij gaan al jaren naar dezelfde camping in september en staan op een groot veld met meer hondenbezitters het moge duidelijk zijn dat op het veld door de hond niet gepoept mag worden duhhhhhhhh ondertussen ligt het bezaait met konijnenkeutels lees dropjes voor de honden natuurlijk :wink: ga ik 's morgensvroeg met onze dames aan de wandel maar om buiten het terrein te komen moet ik wel het veld over steken en tja Tara moest nodig dus helaas was niet meer te stoppen ik heel demonstratief een poepzakje pakken en alvast over mijn hand doen klaar om het op te rapen komt er een muts over het veld lopen van de toiletten af en ziet mij keurig de poep oprapen maar moet toch nog even fijntjes vertellen dat ........enz ik zeg je ziet het mij toch oprapen wat zeur je nou ze kon het niet langer ophouden begon ze te deunen dat er ook kleine kinderen over het veld kruipen ik nog van kijk dan alles is weg maar ze liep kwaad door zeker slecht geslapen :twisted: maar kon niet laten om te zeggen ach sacherijn trouwens hoe doe je dat dan met al die konijnen keutels met kruipende kinderen :D
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

oh ja hoor, héél herkenbaar.... ik passeer alle dagen een kerkhof op ronde met Wobbe en daar hangt een groot verbodsbord voor honden... nu hangt daar aan de inkom ook een vuilbakje van de gemeente waarin je ook een hondenpoepzakje mag deponeren.... verleden week nog wandelde ik naar dat vuilbakje dus met wobbe en een oude dame die daar stond te wachten op haar man stond me met argusogen in het oog te houden zo van.... die gaat nu toch niet met die hond naar het kerkhof of een hondepoepzakje in die vuilbak gooien zeker, want dat zal ik die eens.....
Ik heb waarschijnlijk zo lelijk gekeken dat ze toch maar wijselijk zweeg...
Maar dat dat vuilbakje daar minstens 10 keer op een jaar uitpuilt van allerlei huisvuil dat mensen daar in proppen en op de grond gooien, daar zegt niemand iets over
Ach mensen die dieren haten of er niets van moeten hebben, die zijn bij mij sowieso geklasseerd hoor.... dat zégt écht alles over hen.....
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Sommige mensen hebben nergens begrip voor :?
Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Haha! Inderdaad...

De mensen maken meer troep dan de honden hoor.
Komen we daar op het strand.... doe je je best om de poep op te ruimen en als je wegloopt kom je langs een vuilnishoop van blikjes en zakken chips van vijftienjarigen.

Sommige dierenhaters weten gewoon niet wat ze allemaal missen :-)
Plaats reactie